שתף קטע נבחר

מודיעין: התלמידים הפכו את האמפי לבריכה

תלמידים משני תיכונים באזור מודיעין החליטו "לחגוג" את סוף שנת הלימודים בדרך מקורית. במקרה אחד הם מילאו אמפיתאטרון במים, ובמקרה אחר פירקו אבנים משתלבות ובנו מהן בריכה קטנה

בואו של הקיץ ותום שנת הלימודים הם כנראה שילוב שגורם לתלמידים להתפרע, אבל באופן יצירתי במיוחד. בצעד די חריג עצרה השבוע משטרת מודיעין שבעה תלמידים משני תיכונים באזור בחשד שלרגל תחילת החופש הגדול השחיתו רכוש ציבורי ובאחד המקרים הפכו אמפיתאטרון לבריכת שחייה. במשטרה אומרים כי בכוונתם להגיש נגד התלמידים כתב אישום. 

 

המקרה הראשון אירע בתיכון עירוני א'. תלמידי כיתה י"ב החליטו לחגוג בצורה קצת חריגה את סיום הלימודים. באישון לילה

הם חדרו לבית הספר, עקרו פסל שהיה תלוי מחוץ לבית הספר והכניסו אותו לתוך המבנה, ריססו כתובות גראפיטי, והרסו ציוד של בית הספר. אולם שיא ה"חגיגה" היתה כשהתלמידים ניגשו לאמפי תיאטרון של בית הספר ובאמצעות צינורות כיבוי אש הציפו את המקום שאין לו ניקוז - עד שהפך לבריכת שחייה קטנה.

 

על פי המידע שבידי המשטרה בהתפרעות הזאת השתתפו עשרות תלמידים, אולם בשלב זה יש ברשותם ראיות נגד ארבע מתוכם שכבר נחקרו ונשלחו למעצר בית מלא בן חמישה ימים.

 

במקרה אחר, על פי החשד פירקו תלמידים מתיכון מכבים רעות קטע מרחוב שהיה מרוצף באבנים משתלבות לאורך של כ-40 מטר. באמצעות האבנים בנו התלמידים מין בריכה קטנה וזרקו לשם ברווזים מפלסטיק. בנוסף, כ"מיטב המסורת" ציירו התלמידים גרפיטי והשחיתו רכוש שנקרה בדרכם. במקרה זה עצרה המשטרה שלושה תיכוניסטים.

 

בשל גילם הצעיר ולאור העובדה שאין בעברם רישמוים פליליים נשלחו כל התלמידים למעצר בית. אבל במשטרה לא מתכוונים לוותר להם, ולא יסתפקו באזהרה - לנוכח חומרת העבירות בכוונתם להכין נגדם כתב אישום על התפרצות והשחתת רכוש ציבורי. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
בריכה. התלמידים העדיפו את האמפי
צילום: שאול גולן
מומלצים