שתף קטע נבחר

ההצגה חייבת להימשך?

בתיאטרון חיפה מאמינים שאסור לקחת סיכונים מיותרים ומודיעים על ביטול ההצגה הערב. בתיאטרון הצפון עדיין לא קיבלו החלטה בנושא ואומרים: "כל עוד לא הוכרז מצב חירום, לא נתחיל בסדרת ביטולים"

בעוד תיאטרון חיפה הודיע על ביטול ההצגה "יחפים בפארק" שתוכננה להערב (שבת), מבקשת הנהלת תיאטרון הצפון לשדר עסקים כרגיל.

 

מנהלת האולם, ניצה בן צבי, מוסרת כי לעת עתה תיערך ההצגה "אונור" של תיאטרון בית ליסין המשובצת לשעה 21:00 בערב כמתוכנן. "זה נכון שבפיקוד העורף המליצו לציבור להיות צמודים למרחבים מוגנים, אבל לעת עתה לא קיבלנו הוראה חד משמעית".

 

בניגוד לתיאטרון חיפה, שם החלו משעות הבוקר המוקדמות להודיע לקהל המנויים על ביטול ההצגה, בתיאטרון הצפון אומרים: "אנחנו בקשר שוטף עם פיקוד העורף ועד הערב יש עוד זמן להחליט". בתיאטרון חיפה מעדיפים ביטול על סיכון פוטנציאלי של חיי אדם ואומרים: "אנחנו מצויים כעת באי ודאות מוחלטת, ולכן הבחירה היתה להעדיף את הזהירות על סיכונים מיותרים".

 

הסיבה לכך קשורה בין היתר בניסיון הקודם של התיאטרון העירוני, כשנציגי ההנהלה ניאלצו לפנות את הקהל ביום חמישי מהפואייה בעקבות התקפת הקטיושות על העיר דקות ספורות לפני תחילת ההצגה. בן צבי מצדה אומרת: "כל עוד לא הוכרז מצב חירום, הכוונה היא לשדר עסקים כרגיל ולא להתחיל בסדרת ביטולים. המצב, כך על פי ההערכות, הולך להיות ממושך ולאורך זמן צריך לראות איך משמרים את השגרה, זאת כמובן עם כל כללי הבטיחות הנדרשים. ההצגה חייבת להימשך ואנחנו רוצים להעניק לתושבים כמה שיותר נחת ולאפשר להם להשתחרר מהלחצים. המקום מוגן ואנחנו מקווים שלא תהיה בעיה לקיים את המופעים כסדרם".

 

בתיאטרון חיפה מציינים: "רוכשי הכרטיסים יוכלו להתקשר לקופות התיאטרון בהמשך ולקבל את כספם בחזרה או להזמין כרטיסים חלופיים לתאריכים אחרים. אנחנו לא יודעים מה יוליד מחר כך שלעת עתה הכוונה היא ליידע את הקהל שלנו מדי יום מה קורה".

 

עוד ביטולים:

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סי די בנק
בחיפה מבטלים. בצפון עדיין לא
צילום: סי די בנק
לאתר ההטבות
מומלצים