שתף קטע נבחר

מסתמן: יוסי בניון - הקפטן החדש של הנבחרת

דרור קשטן צפוי להעניק לקשר ווסטהאם את סרט הקפטן, לאחר שערך ביקור בכורה באנגליה אצל הליגיונרים. הנבחרת הצעירה מתכוננת לוויילס, אורי שטרית ערך אימון בכורה

המאמן הלאומי דרור קשטן, עורך בימים אלו ביקור בכורה באנגליה אצל הליגיונרים שלו בפרמיירליג, יוסי בניון, עידן טל וטל בן חיים.

 

אמש חזר קשטן מלונדון וביקר באימון של ווסטהאם בו שותף בניון, שצפוי לקבל מהמאמן את סרט הקפטן, במקומו של אבי נמני. שמעון גרשון הוא המועמד הנוסף לתפקיד, אולם נראה כי קשטן ייבחר בבניון.

 

מלונדון נסע המאמן לבולטון דרך מנצ'סטר, כדי לבקר את טל בן חיים ועידן טל. השניים ערכו עם המאמן סיור במתקנים של הקבוצה ובימים הקרובים צפויים לקבל חברים חדשים בדמות הבלם לורנצו סטוביני והקשר דני מרפי, שיעניקו להם תחרות בהרכב. עידן טל קיבל את החולצה מספר 23 בבולטון.


נמני ובניון. יעביר לו את סרט הקפטן? (צילום: ראובן שוורץ)

 

בסוף השבוע יחזור קשטן ארצה כדי להכין את רשימת שחקני הסגל למחנה האימונים בסלובניה ביחד עם עוזרו משה סיני. הסגל יפורסם במסיבת עיתונאים ביום שני.

 

בינתיים ערכה הנבחרת הצעירה אימון נוסף במסגרת הכנותיה לקראת נבחרתה המקבילה של וויילס במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. האימון התקיים במתקן שבסמוך לאיצטדיון רמת גן, בו ערך מגן מכבי תל אביב אורי שטרית, את אימון הבכורה שלו בנבחרתו של גיא לוי.

 

מהאימון נעדרו גילי ורמטו ואיציק עזוז הפצועים. גם נציגי מכבי פתח תקוה, ניצן דמארי ונאור פסר, קיבלו יום מנוחה מארח וחזרו רק לפנות בוקר עם קבוצתם ממחנה האימונים באוסטריה. האימון הבא של הנבחרת הצעירה יתקיים בעוד כשבוע וחצי, לפני שתתכנס למחנה אימונים סגור בכפר המכביה. המשחק נגד וויילס אגב, ייערך בהרצליה ב-16 לחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
יוסי בניון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים