שתף קטע נבחר

בני יהודה: בטורינה צפוי להיות כשיר ללוקומוטיב סופיה

הקשר הקרואטי מתח שריר בהפסד לכפ"ס בגביע טוטו, אבל ככל הנראה יעמוד לרשותו של ניצן שירזי. הזהובים חתמו על הסכם אימוץ עם חברת 'טומי הילפגר', שתהיה המלבישה הרשמית של הקבוצה באירופה. יאמר סייע לאירוח בסלובקיה

יומיים שלמים, זהו פרק הזמן שנותר לצוות הרפואי של בני יהודה על מנת לעמול על הכשרתו של מטה בטורינה למפגש גביע אופ"א מול לוקומוטיב סופיה בסלובקיה. הקשר הקרואטי מתח אמש (ש') שריר בהפסד 4:2 להפועל כפר סבא במסגרת גביע הטוטו.

 

ביום חמישי יפגשו הזהובים את סופיה הבולגרית, ובטורינה, אחד השחקנים המנוסים בסגל של ניצן שירזי והיציבים ביותר בשכונת התקווה, אמור להוות את העוגן במערך הקבוצתי. אנשי הצוות הרפואי של הקבוצה אמרו למאמן כי לדעתם בטורינה יהיה כשיר למשחק, אולם רק לאחר שישלים את סדרת הטיפולים שהחל היום יהיה ניתן לקבוע האם בטורינה אכן יוכל לשחק.


מטה בטורינה, אמור להוות את העוגן של הזהובים (צילום: ראובן שוורץ)

 

נשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר, נרתם לעזרתה של בני יהודה וסייע לה לקיים את משחקה מול לקומוטיב סופיה במסגרת גביע אופ"א באצטדיון בו משחקת קבוצתו הסלובקית, סנץ. יאמר ניצל את קשריו הענפים בסלובקיה, לאחר שהבין כי הקבוצות הישראליות נתקלות בקשיים למצוא אצטדיון בו יוכלו לארח את משחקיהן.

 

כמאה מאוהדי הקבוצה התעניינו כבר בדיל המיוחד המוצע לאלו שרוצים להצטרף לקבוצה במסעה לסלובקיה. החבילה, הכוללת טיסה, לילה במלון ,כרטיס כניסה למשחק והעברה לשדה התעופה בבודפשט ב-11 לאוגוסט תעלה כ-695 דולר לאדם.

 

בבני יהודה, שתחגוג ביום חמישי הופעת בכורה על הבמה האירופית, יודעים כי על הקבוצה מוטלת אחריות כבדה של ייצוג ישראל. בשל סיבה זו החליטו אנשי המועדון ללכת על מותג אופנה מוכר וידוע, שילביש את שחקני ואנשי הקבוצה במסעותיהם, וחתמו עם חברת האופנה 'טומי הילפיגר' על הסכם אימוץ. היום לא התקיים אימון והשחקנים קיבלו יום חופש, מחר תחזור הקבוצה לאימונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
מטה בטורינה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים