שתף קטע נבחר

ג'ומיין ג'ונס מתרחק ממכבי ת"א, סיכם בפיניקס

הפורוורד שהיה מועמד להצטרף לצהובים, העדיף את ה-NBA על פני היורוליג. טרוויס בסט נותר מועמד לאחר שווירטוס בולוניה הודיעה שלא ישחק אצלה

הפורוורד ג'ומיין ג'ונס שהיה מועמד להצטרף למכבי תל אביב, יישאר ככל הנראה ב-NBA לאחר שסיכם את חוזהו וצפוי לחתום בקרוב בפיניקס סאנס. 

 

השחקן שרשם ממוצעים נאים של 10.5 נק' ו4.6 ריבאונד בעונה שעברה במדי שארלוט בובקאטס, היה מהשמות המובילים ברשימת המועמדים של הצהובים, שקיוו להפוך אותו לזר השני שחותם השבוע בקבוצה אחרי רודני ביופורד. אבל בבוקר יום חמישי קיבל השחקן הצעה מפיניקס וככל הנראה יעדיף להישאר בארצות הברית ולשחק בליגה הטובה בעולם.

 

כעת, לאחר שמועמדותו של ג'ונס ירדה מהפרק, יצטרף שמו לרשימה הארוכה של מועמדים לקבוצה שבחרו שלא להגיע. לאחר העונה שעברה, בה איבדה מכבי את אליפות אירופה אחרי שהחזיקה בתואר שנתיים ברציפות, עזבו אותה שלושה משחקני החמישיה: אנתוני פארקר, וויל סולומון ומייסאו באסטון.


טרוויס בסט. נשאר פתוח להצעות (איי פי)

 

מי שיכול להגיע למכבי ת"א הוא הרכז בן ה-34 טרוויס בסט, לאחר שווירטוס בולוניה הודיע כי יצאה מהמירוץ על שירותיו. "טרוויס בסט לא ישחק בווירטוס בולוניה" הצהיר מנכ"ל הקבוצה קלאודיו סבאטיני. הבולונזים הציעו לשחקן יוניקס קאזאן לשעבר 750 אלף דולר, אולם הוא כנראה סירב להצעה נוכח העניין שמגלות בו מכבי ת"א ו-וירטוס רומא.

 

בגזרת דוואן ואגנר, נראה כי המצב אופטימי פחות והשחקן שנראה בכושר מצוין לקראת קאמבק נוטה לחתום ב-NBA, אולי אפילו בפילדלפיה 76' שבחנה אותו השבוע. "דוואן ואגנר אכן התאמן אצל הסיקסרס לאחרונה והמנכ"ל בילי קינג אמר שהוא נראה טוב" אישר דובר הקבוצה ל-ynet, "אנחנו לא יודעים דבר על התקשרות בין מכבי ת"א לשחקן".

 

בקבוצה ימשיכו לבדוק הצעות נוספות לחיזוק בעמדת הגארד והפורוורד. מאמן מכבי ת"א, נבן ספאחייה, צפוי לחזור לישראל בתחילת השבוע הבא.  


פורסם לראשונה 24/08/2006 16:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג'ומיין ג'ונס
צילום: רויטרס
מומלצים