שתף קטע נבחר

בוקולי: "חייבים לנצח את אשדוד, למרות הלחץ"

אחרי ההפסד במחזור הראשון, נחוש קשר מכבי חיפה לתקן את הרושם בבית מול אשדוד. קייסי חוזר להרכב האלופה, מנור חסן צפוי לפתוח אצל האורחים

אחרי המהלומה האדירה שספגו במשחקם הראשון העונה בנתניה, אותו סיימו עם הפסד 1:3, מנסים במכבי חיפה לצאת מההלם ומההכנות הלקויות שגרמה פגרת הנבחרת ולתקן את הרושם הראשוני בבית מול מ.ס. אשדוד.

 

ביום שישי נערך האימון המסכם לקראת המפגש מול האשדודים בקרית אליעזר (19:30, שידור ישיר בספורט 1) ובסיומו צפו השחקנים בקלטת ממשחקי היריבה, בהדרכת המאמן רוני לוי. בחיפה עדיין כועסים על ההתאחדות לכדורגל שלא הסכימה לדחות את המשחק ליום ראשון בגלל משחקי הנבחרת. עם זאת, הירוקים לא מתכוונים להשתמש בעניין הזה כתירוץ.


אדורם קייסי. חוזר להרכב אחרי העדרות ממושכת (אלי אלגרט)

 

ערב המשחק נראה כי אדורם קייסי ירשום מול אשדוד הופעת בכורה מחודשת העונה, לאחר שהחלים מפציעתו הלא קלה. קייסי יפתח בעמדת המגן השמאלי וחיים מגרלשווילי יוסט ככל הנראה לקישור במקומו של אלן מסודי המורחק. תשעת שחקני הנבחרות שחזרו אתמול לארץ הספיקו לקיים שני אימונים, בערב יום חמישי וביום שישי בבוקר.

 

"צפוי לנו משחק קשה" אמר גוסטבו בוקולי. "אנחנו חייבים לשחק טוב. בשבילנו זה משחק מאוד חשוב, זה משחק ראשון בבית מול הקהל שלנו ואנחנו חייבים לנצח". על העדרותם של שחקני הנבחרות מהאימונים בשבוע וחצי האחרון אמר: "אני לא חושב שזה צריך להשפיע. אנחו צריכים לנצח בכל מקרה. זה לא יפריע לנו אנחנו נגיע מוכנים. אני לא חושב שההפסד בנתניה ילחיץ. לחץ יש במכבי חיפה כל הזמן, אתה חייב לנצח כל משחק ולתת הכל. יהיה לחץ כמו תמיד ולא בגלל ההפסד לנתניה. אנחנו ניתן את המקסימום".

 

לפני המשחק יתקיים טקס לזכרם של 13 אוהדי מכבי חיפה שנהרגו במהלך המלחמה. למשחק הוזמנו בני משפחותיהם של הנופלים. ביום ראשון ייערך טקס חנוכה למגרש האימונים המחודש בכפר גלים שעבר שיפוץ בעלות של יותר משני מיליון שקלים. במהלך הטקס ייקבלו 14 מהשחקנים מכוניות חדשות. שאר השחקנים יקבלו את המכוניות שלהם בחודש הבא.

 

הרכב משוער: ניר דווידוביץ'; אלון חרזי, רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי; רביד גזל (אנדרסון שאבייר), חאבייר דירסאו, חיים מגרלשווילי (מאור מליקסון), גוסטבו בוקולי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

 

אשדוד: ינון ברדה ומנור חסן צפויים לשחק

החלוץ הברזילאי פאולו דניס הגיע השבוע לישראל והחל להיבחן במ.ס אשדוד. כזכור, החליטו בקבוצה לא לממן יותר הגעה של שחקנים זרים והשחקן הגיע במימון סוכנו. המאמן יוסי מזרחי אמור להחליט בקרוב בנוגע להחתמת דניס וגם בנוגע לקשר הסלובקי טומיסלב דוריצ'ה הנבחן באשדוד מאז אתמול.

 

חוזהו של החלוץ ינון ברדה עבר את אישור הרשות לבקרת תקציבים והוא יוכל לשחק בשבת בחוץ נגד מכבי חיפה. לקראת המשחק בשבת ישוב השוער הגנאי סמי אדג'יי אל בין הקורות, לאחר שהיה מורחק במחזור הפתיחה. המאמן יוסי מזרחי תירגל מספר הרכבים שונים במהלך האימון. הקשר מנור חסן יערוך ככל הנראה את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. אשדוד החליטה גם להחתים את המגן יניב צ'יצ'יאן.

 

"יהיה קשה לשני הצדדים וזה שמכבי חיפה הפסידו במחזור הראשון לא קשור בכלל למשחק הזה" אמר קשר אשדוד יוסי אופיר. "הם עדיין הקבוצה מספר אחת בארץ ומשחקים מצויין, אבל נבוא לשם כדי להשיג תוצאה יפה. הקבוצה שתגלה יותר אופי ומנטליות חזקה ותעמוד טקטית טוב על המגרש - תנצח. יש לנו קבוצה מצויינת ואם נדע לעשות את הדברים הקטנים בצורה טובה, יבואו גם הדברים גדולים ונוכל לחזור עם נקודות".

 

הרכב משוער: סמי אג'יי; אמיר אלקריף, איל אלמושנינו (גורה טל), כריסטיאן גונסאלס, אדיר טובול; יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו, מנור חסן; עידן שריקי, שי הולצמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
גוסטבו בוקולי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים