שתף קטע נבחר

רודני ביופורד: "אביא למכבי את הדברים שפארקר הביא"

הזר החדש של הצהובים, שנחת בישראל ביחד עם וויל ביינום, לא נבהל מהנעליים הגדולות שאליהן עליו להיכנס: "בכל מקום הייתי ווינר". ביינום: "אני לא מפחד מהלחץ. אני שונה משאראס ורוצה ללמוד"

כמות חד ספרתית של אוהדים בצהוב קיבלה הערב (א') את צמד הזרים החדש של מכבי תל אביב, וויל ביינום ורודני ביופורד, שנחתו בישראל לקראת פתיחת אימוני הקבוצה ביום שלישי.

 

מי שכן היתה שם זו התקשורת, שעטה על השניים. ביופורד, שכבר שיחק לפני ארבע שנים בפנאתינייקוס, מרוצה: "זה טוב שכולם מחכים לנו, אני שמח לראות שכולם מתרגשים ומחכים שנעשה את העבודה שלנו. אנחנו נרגשים להיות פה ורוצים להראות כבר את היכולת שלנו. אני מודע לציפיות, אבל בכל מקום שהגעתי אליו הייתי ווינר ואני לא מפחד מזה".

 

קשה למדוד במספר את מידת הנעליים אליה יצטרך להיכנס ביופורד, שאמור לתפוס את המשבצת של לא אחר מאנתוני פארקר. זה לא מרשים אותו: "שיחקתי נגד פארקר שלוש שנים. אני יודע מי הוא ויודע מה הוא עשה. אני מביא את אותם דברים שהוא עושה, ואולי קצת יותר. זו הזדמנות נהדרת עבורי להיות פה. אנחנו קבוצה חדשה, שחקנים חדשים, אבל עדיין כולם שחקנים טובים ולכולם יש את הגישה הישנה של מכבי - לנצח. כל עוד כל אחד יתרום לקבוצה, יהיה בסדר. הכי חשוב שנעבוד קשה".

 

הצעיר בין השניים, ביינום (23), מתחיל להבין לאן הוא הגיע: "זה כבוד גדול עבורי להיות פה. אני רוצה להתאמן חזק ולתת את כל כולי בשביל לעזור לקבוצה לנצח. אני בטוח שאלמד מהר על הכדורסל האירופי. בסך הכל שיחקתי כדורסל כל החיים שלי. הכדורסל באירופה שונה, אבל זה עדיין אותו משחק. אני לא מפחד מהלחץ".

 

ביינום אמור להחליף במכבי וויל אחר, וויל סולומון, אבל הנעליים הן עדיין נעליו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, מסתבר, ואילו הוא גם התייחס בדבריו: "אני שונה מאוד משאראס, אבל כל מה שאני יכול לעשות זה לעבוד קשה. יש לי גישה חיובית, אני רוצה ללמוד ואנסה להתאים את עצמי".


ביופורד. "שחקנים חדשים עם גישה ישנה" (צילום: יונתן האורסטוק)

 

ביופורד וביינום, שלוו עם הגעתם בידי מנהל מכבי מוני פנאן, איש המשק עמי ביטון וסוכנם הישראלי אבי זילברמן, הכירו האחד את השני בטיסה, אבל מסתבר שהם לא ממש זרים איש לרעהו. כבר ברור מי מתכוון לקחת על עצמו את תפקיד המנהיג: "יש לנו את אותו סוכן, שמעתי על וויל וראיתי אותו משחק", הסביר ביופורד. "אני מאוד נרגש והתלהבתי מזה שהוא בא לשחק איתי. אני מתכוון לקחת אותו תחת כנפיי. הוא יהיה בסדר, הוא שחקן טוב".

 

סימאס יסאיטיס, הזר החתום האחרון של מכבי שעוד לא הגיע לארץ, צפוי לנחות ביום ב' בישראל. לקבוצה חסר עדיין שחקן רכש בעמדת הפאואר פורוורד, שיחליף את מייסיאו באסטון. יותר מדי שמות פנויים אין, ומי שעשוי לנחות בסופו של דבר הוא באסטון עצמו. בקבוצה עדיין לא נואשו מהניסיון להחזיר את האמריקני שחתם באינדיאנה, ומתכוונים לשפר את ההצעה הכספית שהגישו לו במהלך הקיץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יונתן האורסטוק
ביינום, הערב בנתב"ג
צילום: יונתן האורסטוק
מומלצים