שתף קטע נבחר

עובדים-קונים: באילו מקומות עבודה עושים קניות לבית?

חברת ועדים: במקומות עבודה גדולים כמו חברת חשמל והתעשייה האווירית יש חנויות מוזלות בהן העובדים מבצעים את הקניות שלהם. היקף הפעילות של חנויות אלו: כמיליארד וחצי שקלים בשנה

עובדים במקומות עבודה מאורגנים מצליחים לחסוך מאות שקלים מדי חודש בהוצאות הבית, באמצעות רכישה של מוצרי צריכה ומזון בחנויות עובדים ובמבצעים שמתקיימים במקומות העבודה. מסקר שערכה חברת ועדים נמצא, כי הפעילות הצרכנית של מקומות העבודה נמצאת במגמת עלייה.

 

חנויות עובדים נמצאות, בדרך כלל, במקומות עבודה גדולים כגון, תעשייה אווירית, חברת חשמל, הסתדרות המורים, שרותי בריאות כללית ואחרים. חנויות אלה מנוהלות על ידי ארגון העובדים.

 

חנויות העובדים מציעות סל מוצרים נרחב, בעקבות התאוצה שקיבלו בשנים האחרונות, והן מוכרות מוצרי מזון, מוצרי חשמל, ביגוד, ומוצרים לבית, במחירים נמוכים ב-15% עד 50% ממחירי המוצרים בחנויות הרגילות וברשתות השיווק.

בחלק מהמקומות בהם אין חנויות עובדים, מוצעים לעובדים מבצעים מרוכזים על קניית מוצרי צריכה.

 

על פי הסקר נאמדת הפעילות הצרכנית של מקומות העבודה במיליארד וחצי שקל בשנה (700 מיליון שקל בראש השנה ו-800 מיליון שקל בפסח). יעקב אלוש, מנכ"ל ועדים, מסר כי יבואנים ויצרנים הפנימו את הפוטנציאל הגלום בחנויות עובדים, ועקב כך הרחיבו את השימוש בתשתית הארגונית של מקומות העבודה, כפלטפורמה לשיווק המוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סי די בנק
קניות. הצרכנים חוסכים
צילום: סי די בנק
מומלצים