שתף קטע נבחר

מתי ישחקו מכבי חיפה והפועל ת"א בליגה?

משחקי הגומלין של הנציגות הישראליות בגביע אופ"א יתקיימו שלושה ימים לפני יום כיפור וכשבוע לפני משחק הנבחרת ברוסיה, ועדיין לא ברור מתי ישחקו במחזור הרביעי

ההתאחדות לכדורגל עלולה להיתקל בבעיה בשיבוץ משחקי המחזור הרביעי. הפועל תל אביב ומכבי חיפה תקיימנה ביום חמישי הבא את משחקי הגומלין בגביע אופ"א, ועדיין לא ברור מתי ישלימו את משחקי הליגה שלהן, במסגרת המחזור הרביעי. 

 

במחזור זה תתארח הפועל ת"א אצל מכבי הרצליה ומכבי חיפה תארח את בני יהודה, אבל בשל השתתפותן במפעל האירופי עלולים משחקי הליגה להידחות למועד לא ברור. 


לוסיאנו דה ברונו מבקיע באודסה. מתי ישחק בהרצליה? (צילום: רויטרס)

 

בסוף השבוע הקרוב לא יתקיימו משחקים בגלל ראש השנה. ביום חמישי, 28 בספטמבר, תשחקנה הפועל ת"א ומכבי חיפה בגביע אופ"א - האדומים יארחו בבלומפילד את צ'רנומורץ' אודסה עליה גברו 0:1 במשחק הראשון באוקראינה, בעוד שהחיפאים יתמודדו בבולגריה נגד ליטקס לובץ', איתם סיימו בתיקו 1:1 במשחק הראשון בניימכן שבהולנד.

 

כמו אחרי המשחקים הראשונים, ישובו הקבוצות הישראליות לארץ ביום שישי ובוודאי שלא יוכלו לקיים משחק ליגה כבר בשבת. בדרך כלל, כמו השבוע, נדחים משחקי הקבוצות האירופיות לימים ראשון או שניץ. אלא שהפעם חל יום כיפור ביום שני (2 באוקטובר), וברור כי לא ניתן יהיה לקיים משחקי כדורגל בימים ראשון ושני.

 

גם ביום שלישי לא נראה שהמשחקים יוכלו להתקיים, כיוון שהקבוצות תצטרכנה לשחרר שחקנים לאימונים של הנבחרת, אשר תצא ביום רביעי למשחק החוץ נגד רוסיה במוקדמות יורו 2008. בנוסף לכך גם שחקנים מהנבחרת האולימפית שמשחקים בקבוצות יצטרכו לקבל שיחרור לאימונים לקראת המשחק מול צרפת ב-7 באוקטובר.

 

יו"ר וועדת ליגה וגביע בהתאחדות לכדורגל, פיני קינן, אמר: "אנחנו מודעים לבעיה הזו. אין לנו כרגע פיתרון. נבדוק את כל האפשרויות וכשתהיה לנו החלטה נודיע".

 

בהכנת הידיעה השתתף עדי סרדס

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
גוסטבו בוקולי נגד ליטקס לובץ'
צילום: איי פי
מומלצים