שתף קטע נבחר

משחקי מכבי חיפה והפועל ת"א נדחו

שתי הישראליות היחידות שנותרו בגביע אופ"א לא הסכימו להקדים את המשחקים שלהן במחזור הרביעי ויערכו אותם רק ב-24 באוקטובר

שחקני חיפה זכו היום ליום מנוחה לאחר הניצחון0:1 על מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי של הליגה. הניצחון הרגיע את האווירה בקבוצה אחרי תקופה לחוצה, בה הציגה האלופה יכולת לא משכנעת.

 

 

אחרי מספר ימים של אי-וודאות, החליטה ההתאחדות לכדורגל לדחות את משחקי המחזור הרביעי של הפועל תל אביב ומכבי חיפה ליום שלישי, ה-24 באוקטובר. שתי הקבוצות הודיעו קודם לכן כי הן אינן מוכנות לשחק ביום חמישי או ביום שני השבוע, כפי שהוצע להן.

 

חיפה תשחק ב-28 בחודש בגומלין בבולגריה נגד ליטקס לובץ', תחזור לארץ ביום שישי וברור כי לא תוכל לשחק בשבת בליגה. הפועל ת"א תארח ביום חמישי את צ'רנומרץ אודסה. יום ראשון שלאחר מכן הוא ערב יום הכיפורים ולאחר מכן תצא נבחרת ישראל לרוסיה, לקראת המשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.
 

בהתאחדות הציעו לחיפה ולהפועל ת"א להקדים את משחקי הליגה שלהן (הפועל תשחק נגד מכבי הרצליה ומכבי חיפה נגד בני יהודה) ליום חמישי הקרוב או ליום שני הבא, יום לאחר חג שני של ראש השנה. אך כאמור, בחיפה וביתר הקבוצות סירבו וביקשו לדחות את המשחקים למועד מאוחר יותר.

 

בהתאחדות שברו את הראש מתי לשבץ את המשחקים של הנציגות הישראליות האחרונות באירופה ובסופו של דבר הוחלט לדחות אותן בחודש. יו"ר ועדת גביע וליגה, פיני קינן: "לא רצינו להפריע לשתי הקבוצות בגביע אופ"א".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
אירוע שלישי בתוך שבוע
צילום: אלי אלגרט
מומלצים