שתף קטע נבחר

אלוף האיגרוף: "תמכתי בישראל ואיבדתי ספונסרים"

רומן גרינברג, לו 22 נצחונות רצופים, יתמודד במונטה קרלו מול ואראקין הרוסי וזועם על היחס כלפיו בעולם: "אני פטריוטי מאוד ובגלל זה יש לי מגן דוד על המכנס". אמרגנו, רוברט ווטרמן: "החלום שלנו הוא שרומן יזכה בתואר העולמי במשקל כבד"

רומן גרינברג, המתאגרף הישראלי הבכיר ביותר במשקל כבד, ערך הבוקר מסיבת עיתונאים במלון דן תל אביב ובו הכריז על הקרב הבא שלו, שייערך ב-4 בנובמבר מול מונטה קרלו, מול אלכסיי ואראקין הרוסי.

 

ואראקין בן ה-31 ניצח בשבעת הקרבות האחרונים שלו, ויש לו רקורד של 28 נצחונות, 14 הפסדים ושלושה תיקו ב-45 קרבות.  גרינברג בן ה-24 עשה היסטוריה השנה, כשניצח במרץ וזכה בתואר ה-IBO הבין-יבשתי. בכך קבע הספורטאי הצעיר והמבטיח רצף של 22 ניצחונות (15 בנוק-אאוט) והישג חסר תקדים בקנה מידה ישראלי, ההזדמנות להתמודד בעתיד על התואר העולמי במשקל כבד.

 

המנהל האישי של גרינברג, רוברט ווטרמן, אמר הבוקר: "ואראקין הפסיד רק לטובים ביותר בעולם. זה מבחן בשביל רומן, אבל זה מבחן שאנחנו מאמינים שהוא ייצא ממנו כשידו על העליונה. לנצח את הרוסי יהיה ציון דרך נאה עבור רומן. אני מאמין שרומן יכול להגיע לאן שהוא רוצה להגיע. החלום שלנו הוא שרומן יתמודד על התואר העולמי במשקל כבד וייקח אותו".

 

גרינברג מיהר להוסיף: "ולהגן עליו בישראל". המתאגרף התייחס גם לבעיות שנגרמו לו עקב היותו ישראלי: "עקב תמיכתי במדינה איבדתי ספונסרים בחודש של המלחמה. למרות זאת, לא אשנה את דעתי על מדינת ישראל, בטח לא כשהיא מגינה על יושביה. במלחמה הייתי בבית בקריות, אבל אפילו זה לא דחף אותי לחזור לאנגליה ולהתאמן שם. אני פטריוטי מאוד ובגלל זה יש לי גם מגן דוד על המכנס".

 

מחברת BGM.CO.IL, שנרתמה לסייע לגרינברג, נמסר: "סיפורו של רומן גרינברג נגע לליבנו. הצלחתו היא הצלחתנו ובכוונתנו להמשיך וללוות אותו בדרך ארוכה".

 

 

גרינברג סיפר על היחס שקיבל מצד הציבור הישראלי, אחרי הניצחון במרץ על אלכס ואסילייב: "הקרב האחרון שלי, במונטה קרלו, הועבר בשידור חי ובעקבותיו קיבלתי הרבה תמיכה מהרחוב. זה נותן לי הרבה מוטיבציה להצליח ולייצג את מדינת ישראל בכל העולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
רומן גרינברג, הבוקר
צילום: יועד כהן
מומלצים