שתף קטע נבחר

ליגת העל: מכבי נתניה ובני יהודה סיימו בתיקו 0:0

היהלומים שוב לא הצליחו לייצר רצף של שני נצחונות ליגה: למרות שהכתומים נותרו בתשעה שחקנים (אבו סיאם וקובאצ'ביץ' הורחקו), שכטר, בן חיים וטוטואנה החמיצו בלי סוף

משהו מוזר קורה למכבי נתניה. כל פעם שהיא מנצחת ועושה קולות של קבוצה עם כוונות רציניות בצמרת, מגיע שבוע לאחר מכן משחק בו היא נתקעת.

 

וגם הערב (ש'), בפעם השלישית העונה, הקבוצה של אלי גוטמן לא הצליחה לייצר רצף של שני נצחונות. המשמעות: אחרי ה-0:0 הביתי מול תשעה שחקנים של בני יהודה, נתניה נותרה במקום השני, אבל לא צימקה יותר מדי את הפער שלה מהמוליכה בית"ר ירושלים.

 

השבוע הוחתם אלי גוטמן לעונה נוספת בנתניה, אבל שחקניו לא העניקו לו מתנה ראויה בדמות שלוש נקודות. נתניה לחצה ולחצה, נהנתה מיתרון מספרי ברוב שלבי המשחק בעקבות הרחקותיהם של סאלם אבו סיאם (37) והרוויה קובאצ'ביץ' (86), אבל איתי שכטר, אופיר חיים וג'ף טוטואנה החמיצו בלי סוף.

 

בני יהודה של ניצן שירזי, שלפני שבועיים ספגה 4:0 ממכבי תל אביב, צברה תיקו שני ברציפות ולא מצליחה להשיג ניצחון שיבריח אותה מהתחתית. 


לירן וקסברגר מרחיק את אבו סיאם (צילום: יונתן האורסטוק)

 

מהלך המשחק

אחרי גישושים טיפוסיים בדקת הפתיחה, מכבי נתניה הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק (דקה 8): אורי אוזן הרים כדור טוב מימין ואיתי שכטר נגח מ-12 מ', סנטימטרים מהקורה של אניימה. עוד 8 דקות עברו ושוב שכטר כמעט כבש, הפעם אחרי הגבהה של אוקוצ'ה משמאל, אבל החלוץ הצעיר, מ-10 מ', בעט וולה בשמאל מעל המשקוף.

 

בדקה ה-28 בני יהודה הגיעה סוף סוף למצב משלה, כאשר ליאור אסולין סיים מהלך קבוצתי נאה בבעיטה מהאוויר מ-18 מ' ששטראובר לא הצליח לקלוט והקורה הצילה את נתניה מספיגה.


נתניה 2006: רקדניות ברזילאיות בקופסה (צילום: יונתן האורסטוק)

 

אחרי שספגה שלושה צהובים תוך פחות מחצי שעה בפתיחה, בדקה ה-37 בני יהודה נשארה בעשרה שחקנים: אבו סיאם, שספג צהוב בפתיחה אחרי עבירה על שכטר, נכנס באוזן, ראה צהוב שני ונשלח למקלחת מוקדמת.

 

נתניה, עם יתרון מספרי, לחצה ולחצה, אבל דווקא האורחת כמעט כבשה בתוספת הזמן, אבל שטראובר הדף את הנגיחה המסוכנת של עובד.


שטראובר. שמר שוב על רשת נקייה, אבל נתניה לא ניצחה (צילום: טל שחר)

 

נתניה עלתה למחצית השנייה במטרה ברורה לנצל את יתרונה המספרי וכבר בדקה ה-47 זנו בונדיאנה כמעט כבש, אבל הבעיטה של הרומני מתוך הרחבה פגעה בקורה. נתניה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-54 הגיע תורו של אופיר חיים להחמיץ, אחרי דאבל פס יפה עם אוקוצ'ה, אבל הבעיטה של חיים חלפה מילימטרים מהוקרה.

 

המארחים המשיכו ללחוץ ולהחמיץ: אופיר חיים לא מצא את הרשת בעוד הזדמנות טובה וג'ף טוטואנה, עם אניימה מחוץ לשער, בעט מ-16 מ' מעל המשקוף.

 

בדקה ה-86 בני יהודה נשארה בתשעה שחקנים אחרי שגם הרוויה קובאצ'ביץ' הורחק בצהוב שני, הפעם אחרי עבירה על ג'ף טוטואנה. עד הסיום נתניה המשיכה ללחוץ וללחוץ, אבל לא מצאה את הרשת.

 

הרכבים


בוקסה ציונים מכבי נתניה - בני יהודה

ציונים
מכבי נתניה ציון הכח עמידר ר"ג ציון
לירן שטראובר 5.5 מרשל אודה 5.5
אורי אוזן 5.5 ליאור ראובן 6
אבי סטרול 5.5 רובי רגב 6.5
לואיס מרין 6.5 סביטי ליפנייה 6
דדי בן דיין 7 שוקי נגר 5.5
אמיר טגה (64) 5 יוסי רוזן 5.5
מזואה אנסומבו 5.5 דודי ליברמן (79) 5.5
זנו בונדיאה 5 דניאל היידמן (71) 5
איתי שכטר (90) 6 ארז אליאב (89) 5.5
אופיר חיים 6 דן רומן 5
אובודו אוקוצ'ה (84) 5.5 מור גולן 5.5
מחליפים   מחליפים  
שי בירוק (64)   שלומי אדרי (71)  
אבישי ז'אנו (84)   אילן בכר (79)  
גולן חרמון (90)   ג'ף איה (89)  
אלי גוטמן 6 אורי מלמיליאן 5.5


פורסם לראשונה 04/11/2006 17:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
אלי גוטמן. תיקו מאכזב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים