שתף קטע נבחר

רואים את קנטקי פרייד צ'יקן אפילו מהלוויין

רשת המזון המהיר הציבה בנבאדה לוגו שלה המורכב מ-65,000 חתיכות צבועות שהורכבו כמו פאזל ענק. נשיא הרשת: "אם קיימים חייזרים, KFC רוצה להפוך למסעדה הנבחרת שלהם"

חייזרים ואסטרונאוטים יכולים להסתכל על כדור הארץ מהחלל ולראות את החומה הסינית, ואת קולונל סנדרס של קנטקי פרייד צ'יקן.

 

תאגיד KFC השיק אתמול (ג') קמפיין מיתוג מחדש עם שלט שמשתרע על פני כ-8,000 מטר מרובע של הקולונל במדבר בנבאדה. הלוגו מורכב מ-65,000 חתיכות צבועות שהורכבו כמו פאזל ענק. הלוגו הורכב באזור 51 הנידח ליד רייצ'ל, נבאדה, שלדברי KFC, מוכר כבירת העב"מים של העולם ומפורסם בהקשר של תיאוריות קונספירציה הנוגעות לנחיתת חייזרים על כדור הארץ.

 

החברה טוענת כי הלוגו הענק החדש יהפוך את KFC למותג הראשון בעולם שניתן לראות מהחלל. "אם קיימים חייזרים בחלל החיצון, KFC רוצה להפוך למסעדה הנבחרת שלהם", אמר נשיא הרשת, גרג דדריק, בהודעה.

 

"אם נקבל תגובות מצורת חיים כלשהי שנמצאת היום בחלל, בין אם אסטרונאוטים של נאס"א או יצורים מהמאדים – נשלח להם קצת מהעוף שלנו", אמר דדריק. הלוגו החדש מציג את הגרסה העדכנית של הקולונל, שלובש סינר אדום במקום חליפה לבנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
הלוגו החדש. פונים לחייזרים
צילום: איי פי
מומלצים