שתף קטע נבחר

ח"כ סולודקין: ליברמן צריך לדאוג מגאידמק

ח"כ מרינה סולודקין מעריכה שקדימה איבדה את רוב תמיכת העולים. מחר תיפגש עם אביגדור ליברמן: "פונים אלי כל הזמן אנשים ומציעים לי להקים משהו אחר. אני לא פוסלת"

פעלתנות היתר של ארקדי גאידמק הכניסה את המערכת הפוליטית לתזזית בימים האחרונים, בייחוד את מי שקורץ לקהל העולים החדשים. ח"כ ד"ר מרינה סולודקין (קדימה) אמרה ל-ynet שהיא אינה פוסלת לנטוש את מפלגתה. היא גילתה שלראשונה מזה זמן רב תיפגש מחר עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

 

סולודקין העריכה שמפלגתה איבדה את רוב קולות העולים, "מי שצריך לדאוג ממה שעושה גאידמק זה בעיקר ליברמן. קדימה קיבלה בבחירות חמישה מנדטים מהציבור הרוסי. היום יש בקושי אחד". בהתייחסה לפגישה עם ליברמן, אמרה: "אנחנו צריכים לשתף פעולה הרבה יותר. יש לנו הרבה נושאים משותפים ואנחנו רואים עין בעין בנושאים החברתיים. אני מתפלאת שהוא ביקש לפגוש אותי רק עכשיו".

 

היא אינה פוסלת את האפשרות שבבחירות הבאות לא תתמודד לכנסת ברשימת קדימה, אלא ברשימה עצמאית אחרת. "פונים אלי כל הזמן אנשים ומציעים לי להקים משהו אחר, אולי רשימה אזרחית. אם יהיו מספיק כוחות בשטח שישתפו פעולה, לא צריך לפסול את האפשרות הזאת".

 

סולודקין מתחה ביקורת על התנהלות הממשלה כלפי העולים והסבירה כי הציבור הרוסי מאוכזב מהמנהיגות הפוליטית מדינית שמנהלת בימים אלה את המדינה: "הציבור שלי רוצה אדם חזק, ומנהיגות חזקה. אחרי שרון זה כבר לא קיים וגם שר הביטחון נתפס כאדם שאינו מתאים לתפקידו". בתשובה לשאלה האם תשקול לשתף פעולה עם ארקדי גאידמק במסגרת פוליטית, השיבה: "אני לא מכירה אותו עדיין מספיק".

 

מתוסכלת מהדיווחים שאהוד אולמרט ימנה אותה בעתיד הקרוב לסגנית שר, אמרה: "איתי לא דיברו על שום דבר. משחקים בחתול ועכבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
מרינה סולודקין
צילום: אלכס קולומויסקי
צילום: איי פי
אביגדור ליברמן
צילום: איי פי
מומלצים