שתף קטע נבחר

איפה חנו השוטרים שעצרו לאכול שווארמה?

שוטרי התנועה בסך הכל רצו לאכול שווארמה בבני ברק. מה עשו? החנו את הניידות בתחנת אוטובוס בניגוד לחוק. מה עשה דניאל בק? צילם ושלח אלינו. ומה עשתה המשטרה? מסרה תגובה: השוטרים יקבלו דו"ח

כמה פעמים עברתם ליד דוכן שווארמה, אבל חששתם לעצור במקום אסור אפילו לכמה דקות, כדי שלא לקבל דו"ח? מסתבר ששוטרי תנועה לא חוששים להחנות את הניידת אפילו בתחנת אוטובוס בבני ברק, הרי מי ירשום להם דו"ח?  

 

שלשום אחר הצהריים (ד') נסע דניאל בק מפתח תקווה באוטובוס, ממקום עבודתו ברמת גן לביתו. סמוך לצומת הרחובות ז'בוטינסקי והשומר בבני ברק, הוא ירד מהאוטובוס, אך הנהג עצר הרחק מהמדרכה, רק מפני שבתחנה חנו שתי ניידות משטרה.


ניידת בתחנת אוטובוס בבני ברק  (צילום: דניאל בק)

 

בק סיפר ל-ynet: "עוד לפני שירדתי מהאוטובוס, הבחנתי בשתי מכוניות משטרה, אחת מהן שייכת לאגף התנועה. שתי המכוניות חנו במפרץ האוטובוסים כששני גלגלים על המדרכה ושניים על הכביש. הניידות הפריעו לאוטובוסים להוריד את הנוסעים בביטחה בתחנה. חשבתי שהיה במקום איזה אירוע פלילי שגרם לניידות לחסום את מפרץ האוטובוסים, אולם לתדהמתי ראיתי את כחולי המדים בתוך מסעדת שווארמה".

 

לדברי בק, הוא החליט לשלוף את הטלפון הנייד ולצלם את הניידות שחנו במקום אסור וגם את השוטרים שנהנים ממנת שווארמה. "מעניין אותי מה אותם שוטרים היו עושים לאזרחים תמימים, אם היו חונים במפרץ האוטובוסים על-מנת לקנות ארוחת ערב".

 

ממשטרת מחוז תל-אביב נמסר בתגובה: "בהנחיית הפיקוד יינתן לאותם שוטרים דו"ח תנועה ובמקביל הם יטופלו משמעתית".

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האימייל האדום.


פורסם לראשונה 23/11/2006 23:35

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניאל ב
השוטרים אוכלים שווארמה
צילום: דניאל ב
מומלצים