שתף קטע נבחר

קניות בדרום תל-אביב: המדריך השלם והמשתלם

אם חפצתם בסיור קניות יעיל, ממוקד וגם כזה ששומר על הכיס, דרום תל אביב הוא האזור בשבילכם. בכל רחוב החנויות מסודרות לפי נושאים, הסחורה בשפע והמחירים - לא תאמינו

כל-כך הרבה פעמים חיפשתי איפה הכי משתלם לקנות סירים, מנורות או מתנות לאחיינים המקסימים שלי...גיליתי! החנויות ברחובות דרום תל-אביב מקובצות לפי נושאים, ואפשר לקנות בהן כל מה שרק עולה על דעתכם, בכמויות גדולות או בבודדים, במחירים נמוכים ואפילו מצחיקים. והיתרון הגדול - זה כיף!

 

צעצועים – רחוב מטלון

רוצים לקנות לילדים צעצועים נהדרים במחירים נמוכים? בואו למפגש של רחוב מטלון ורחוב השוק. כאן תמצאו את צעצועים שנמכרים בחנויות וברשתות השיווק השונות במחיר זול בהרבה. למשל: אופני פלסטיק מסוגים שונים ב-130 עד 280 שקל, ובובות מדברות ב-60 עד 90 שקלים.

 

ימי הולדת - רחוב כפר גלעדי

הכל לימי הולדת ולאירועים. סרטים, זיקוקים, שקיות מתנה, בלונים, פרסים והפתעות במחירים שבין שקל לחמישה שקלים, קונפטי, ועוד המון תוספות שיהפכו כל יום הולדת - גם של ילדים וגם של מבוגרים - לאירוע צבעוני ומושקע. יתרון נוסף: רוב המוצרים נמכרים במארזים גדולים, שיספיקו בדרך כלל למספר אירועים. וכמובן: זהו ה-רחוב למציאת תחפושות לפורים!

 

כלי מטבח - מפגש הרחובות החלוצים, מטלון ונחלת בנימין

כאן ניתן למצוא מגוון עצום של כלי מטבח ולמעשה כל מה שאי-פעם חלמת שיהיה לרשותך במטבח, החל מסכו"ם וכלה במוצרים ומכשירים לבישול מקצועי, והכל במחירים סבירים.

 

תאורה - הרחובות וולפסון ונחלת בנימין

אם תרצו לחדש את התאורה בבית או במשרד, אלה הרחובות להגיע אליהם. מנורות, אהילים, נברשות, בעיצובים מכל הסוגים. כמעט בכל החנויות ניתן לקבל גם ייעוץ תאורה וחשמל.

 

טקסטיל - מפגש הרחובות לוינסקי, כפר גלעדי ומטלון

אביזרי טקסטיל, חוטי תפירה מכל הצבעים והמינים (רק מלהסתכל עליהם מתעורר חשק להתחיל לתפור), אריגים, פאייטים, פאטצ'ים, קישוטים להדבקה או לתפירה על בדים - הכל פשוט להכנה, אופנתי מאוד וגם זול. ניתן למצוא ברחובות אלה גם אקססוריז במחירים מצחיקים: צעיפים, קשתות לשיער, סיכות, ותכשיטים אופנתיים ב-10 שקלים לאחד.

 

אוכל - רחוב לוינסקי בקטע שבין רחובות השוק והחלוצים

זהו שוק לוינסקי הידוע, שבו מטעמים, ריחות וקולות עולים מכל פינה. ניתן למצוא כאן סוגי תה ועשבי מרפא, תבלינים מכל המינים, ממתקים בחבילות גדולות, פיצוחים, פירות יבשים, פולי קפה במשקל. כל אלה מוצגים לראווה בשקים גדולים בחזיתות של החנויות ויוצרים תערוכה צבעונית ומפתה. ניתן גם לקנות אוכל ביתי מוכן - תבשילים תורכיים, גרוזיניים וטוניסאיים.

 

אביזרים לתינוקות - רחוב הקישון פינת רחוב ידידיה פרנקל

בפינת הרחובות האלה כמה חנויות לתינוקות. שידות החתלה, צעצועים, עגלות, כיסאות לרכב וכו'. כל הציוד הנדרש לכם ולתינוקכם נמצא כאן (והשירות ידידותי במיוחד). ניתן להשיג כאן גם את המותגים המובילים והטובים ביותר לעגלות תינוקות. וההובלות עד הבית וללא תשלום.

 

בתי קפה - רחוב ויטאל

אם סיבוב הקניות התיש אתכם, רחוב ויטאל בשכונת פלורנטין הוא היעד הבא שלכם. הרחוב שוקק חיים, מלא בצעירים תושבי האזור ומשופע בבארים ובמסעדות. רוב המקומות נעימים לישיבה ומציעים ארוחות במחירים נוחים.

 

בגדים - רחוב דרך יפו-ת"א

חנויות מפעל של בגדים וטקסטיל. הסחורה נמכרת בסיטונות ובבודדים, וממש בזול. בגדי ילדים ותינוקות במחירים נמוכים, בגדי-ים בכל המידות כולל מידות גדולות במיוחד, בגדים למגזר הדתי, מגבות חוף, מצעים, חגורות, כובעים, ובגדי הריון בשפע. כדאי לדעת שבכל החנויות בדרך יפו-ת"א יש מבצעים והנחות כל יום, כל השנה, ולא רק בסוף-עונה.

 

בגדים - בית רומנו (דרך יפו ת"א)

במרכז רחוב דרך יפו-ת"א, בפסאז' בתוך בניין, ממוקם בית רומנו ובו ריכוז של חנויות לבגדי ילדים וחנויות להלבשה תחתונה. מצאתי שם חזיות, תחתונים ובגדי ים של מיטב היצרנים ב-15%-20% פחות ממחיריהם ברוב החנויות, השירות היה נעים ואישי, כזה המקל על מדידת הלבשה תחתונה, שלרוב מעיקה. ראיתי גם טריקו לילדים, ובגדי גברים, כמו חולצות כותנה מכופתרות ב-30 שקל, ומכנסי חאקי אלגנטיים ב-60 שקל.

 

יצירה - רחוב החשמל פינת רחוב העלייה

כאן מילאתי את הסלסילה שלי בעשרות קריסטלים, אבנים, צדפים וחרוזים מכל הגדלים והמינים. שורה של חנויות מציעות את כל מיני החרוזים והכלים לחריזת תכשיטים, ואביזרים בלי סוף: עורות בצבעים שונים, נוצות (שתהיינה אופנתיות במיוחד בחורף הקרוב), תליוני מטבעות ב-8 שקלים, תליוני צדפים גדולים ומקסימים ב-10-20 שקל, צמידי פליז אופנתיים רחבים ומוזהבים, שיכולים לשמש כבסיס לעבודה, אך יפים גם סתם ככה, ב-20 שקל. והמציאה הגדולה שלי - תליון לב מקסים ומוזהב, שנפתח ומכיל מקום לתמונה, בשמונה שקלים בלבד.

 

רהיטים - רחוב הרצל

רחוב ארוך מאוד של חנויות רהיטים. מכיסא משרדי או הדום לרגליים, דרך בדים לריפוד ולווילונות, וכלה במטבח מפואר או חדר ילדים, את ה-כ-ל אפשר למצוא כאן. זה המקום לערוך בו השוואות מחירים בין יצרנים שונים, להכיר מותגים נחשבים, ולקבל רעיונות מעניינים מעיצובים מיוחדים. כמעט בכל חנות אפשר להזמין רהיטים לפי הזמנה אישית ולהגשים חלומות במחיר מוזל. המחירים משתנים מחנות לחנות, בהתאם ליצרן, למעצב ולדגם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליאת פז
דובונים על המשקל
צילום: ליאת פז
לאשה בפייסבוק
מומלצים