שתף קטע נבחר

אחרי 17 שנה ביחד: מייקל ג'ורדן ואשתו התגרשו

שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים יחלוק עם חואניטה את המשמורת על שלושת ילדיהם. בהודעה לבית המשפט נמסר: "חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור הביאו לסיום הנישואין"

שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים יחפש מעתה בת זוג חדשה לחיים. מייקל ג'ורדן ואשתו חואניטה הודיעו על גירושיהם, 17 שנה אחרי שנישאו, ולאחר לא מעט מהמורות בדרך. כבר לפני חמש שנים ביקשה חואניטה להתגרש מכוכב שיקגו בולס בעבר, אבל ויתרה על כך למען ניסיון לשלום בית. הפעם זה סופי ומוחלט.

 

 

"מייקל וחואניטה ג'ורדן החליטו בצוותא לסיים את הנישואין שלהם שארכו 17 שנה", נאמר בהודעה שנוסחה על ידי עורכי הדין של השניים. לבית המשפט נמסר כי "חילוקי דעות שאינם ניתנים לאיחוי הביאו לסיום הנישואין. הנסיונות ליישור ההדורים כשלו ונסיונות עתידיים לא יהיו לטובת המשפחה ובני הזוג".  


מייקל ג'ורדן וחואניטה, בימים יפים יותר (צילום: איי פי)

 

ג'ורדן בן ה-43, בעל שש טבעות אליפות NBA וחמישה תארי MVP, פגש את חואניטה המבוגרת ממנו בארבע שנים במסעדה במהלך שנתו השנייה בבולס, והתחתן עימה ארבע שנים אחר כך, בלאס וגאס.

לשניים שלושה ילדים (ג'פרי 18, מרכוס 16 וג'סמין 14) והם יחלקו במשמורת עליהם. כבר מפברואר הם לא חיים יחדיו.

 

ביולי 2006 בית המשפט ביטל בקשה ממאהבת קודמת של ג'ורדן, קרלה קנאפל, לקבל חמישה מיליון דולר שהובטחו לה ממנו, לטענתה, בעקבות הסכמתה לא לבצע בדיקת אבהות ב-1991. ג'ורדן, המשמש כעת כאחד הבעלים בשרלוט בובקאטס, הכחיש הבטחה מעין זו, אך לבטח זה לא עזר לשיקום היחסים בינו לבין אשתו חואניטה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מייקל ג'ורדן וחואניטה
צילום: רויטרס
מומלצים