שתף קטע נבחר

נתניה: נדחתה הפגישה בין בלדב לבין אבי כהן

השניים היו אמורים לשבת ולסכם את תנאיו של תמיר כהן לשלוש שנים בקבוצה. בשל הלווית חודורוב, נדחתה הפגישה למחר. גל ניר ימשיך לקבל את האשראי בשער. מתעכב מעברו של טוטואנה לפראלימני, בגלל התעקשות הקפריסאים על כך שתינתן להם אופציה לרכוש את החלוץ

מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, ייפגש רק מחר (ג') עם אבי כהן, אביו של קשר מכבי תל אביב תמיר כהן, בניסיון לסכם את הפרטים לגבי הצטרפותו של השחקן ליהלומים.

 

מזה מספר שבועות מנהלת נתניה מגעים עם השחקן, אשר אמור להצטרף אליה לאחר שהתברר כי אינו נכלל בתוכניותיו של מאמן מכבי, אלי כהן. נראה כי הפגישה בין בלדב לכהן צפויה להביא לפריצת דרך בתהליך העברת השחקן.

 

הפגישה היתה אמורה להתקיים היום, אך בשל הלוויתו של יעקב חודורוב היא נדחתה ביממה.

 

קצב: שטראובר יעזוב את ניהול הפאב

"ללירן שטראובר יש חוזה במכבי נתניה והוא יעמוד בו עד סופו". כך הבהיר מוקדם יותר היום רונן קצב, סוכנו של שוער נתניה, והוסיף: "לא מעניין אותי שוער ראשון או שני, לירן לא יעזוב את הקבוצה. יש רק סמכות מקצועית אחת בעניין של המקום בהרכב והיא הקובעת".

 

בנוגע לתדמית הבליין שנצרה לשטראובר אמר קצב: "הבן אדם עבד פעם אחת בתחילת השבוע בפאב, ובאותם אירועים היו שם עוד שחקנים ואף אחד לא התייחס לזה. אבל, בגלל רגישות העניין, הוא יפסיק לנהל בפועל את המקום. שטראובר מקצוען, הוא מחויב למכבי נתניה וכבר הוכיח את זה כששיחק פצוע. הוא עוד יחזור להציג יכולת טובה וישוב להרכב".
 

שטראובר, שהסתכסך בשבוע שעבר עם המאמן אלי גוטמן, צפוי לשוב היום לאימונים עם נתניה. הקבוצה לא קיבלה יום חופשי אחרי התיקו מול מכבי תל אביב, בשל המפגש החוזר בין הקבוצות, שיתקיים ביום שלישי במסגרת גביע הטוטו. נראה כי שטראובר יאבד לתקופה ממושכת את מקומו בהרכב למרות החוזה הגדול בו הוא מחזיק, וזאת לא רק בשל אי שביעות רצונו של גוטמן מהתנהגותו, אלא גם בשל היכולת הטובה שהפגין גל ניר במשחק אתמול נגד מכבי.

 

טוטואנה מחכה כבר לתחנה הבאה

כפי שפורסם ב-ynet כבר ביום שני שעבר, החלוץ הקונגולזי ג'ף טוטואנה סיכם את תנאיו בפראלימני הקפריסאית, אותה מאמן ניר קלינגר. הדבר היחיד שמעכב נכון לעכשיו את יציאתו של טוטואנה לאי השכן הוא התעקשותה של פראלימני לגבי סעיף אופציה לרכישתו של טוטואנה בסיום העונה.


גל ניר. לא ממהר לחזור לספסל (צילום: אלי אלגרט)

 

טוטואנה, שנחתך ממכבי נתניה, אמור לעבור בהשאלה לפראלימני עד לסיום העונה ובמקרה שיוכיח יכולת טובה תהיה פראלימני מעוניינת לרכשו. דבר

נוסף שמעכב במעט את ההעברה הוא שנתניה, למרות ההודעה לשחקן, עדיין אינה בטוחה שהיא מעוניינת לשחררו, אם כי בסביבתו של השחקן מאמינים שהדבר לא יהווה מכשול.

 

טוטואנה אמר: "אני שמח מאוד על ההזדמנות לשחק בפראלימני. אשמח מאוד לשחק אצל ניר קלינגר ואחר כך יהיה לי קל יותר לחזור לישראל בעתיד". החלוץ מאמין גם שבמקרה שיוכיח את עצמו בפראלימני, יהיו לו אפשרויות גדולות יותר להתקדם, מכיוון שהסיכוי שלו לעבור בעתיד לאחת הקבוצות הגדולות בקפריסין גדול יותר מאשר לעבור לאחת הקבוצות הגדולות בישראל.

 

מאימון הערב של הקבוצה ביום א' נעדרו שלושה שחקנים - זנו בונדאה ודדי בן דיין הפצועים, ואמיר טגה, שעבר טיפול 'סייבקל' למניעת פציעות וחיזוק שרירים.


פורסם לראשונה 31/12/2006 12:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
לירן שטראובר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים