שתף קטע נבחר

כלל פיננסים הגישה תשקיף לקראת הנפקה בבורסה

כלל פיננסים היא חברה בת בבעלות מלאה של כלל ביטוח. בחודש אוקטובר הודיעה החברה כי היא שוקלת לצאת בהנפקה ראשונה לציבור (IPO) בבורסה של ת"א

כלל פיננסים, חברה בת בבעלות מלאה של כלל ביטוח, הגישה לרשות לניירות ערך תשקיף להנפקת ניירות הערך שלה ורישומם למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

 

בחודש אוקטובר החולף הודיעה החברה כי היא שוקלת לצאת בהנפקה ראשונה לציבור (IPO) בבורסה של תל אביב.

 

בחודש יוני האחרון הושלם תהליך העברת הבעלות של אילנות דיסקונט מבנק דיסקונט לכלל פיננסים תמורת 580 מיליון שקל. בעקבות העסקה, הפכה אילנות דיסקונט לחברת בת בבעלות מלאה של כלל פיננסים בטוחה.

 

לאחר הרכישה בוצע ארגון מחדש באילנות דיסקונט כך שחלק מהמערכות הקיימות של החברה שולבו בתוך כלל פיננסים, אולם אילנות דיסקונט שומרת על מיתוגה הנפרד. במקביל נשמר מותג קרנות הנאמנות של כלל פיננסים שמנהלות נכסים בהיקף של כ-4 מיליארד שקל. 

 

קבוצת כלל פיננסים מהווה את זרוע ההשקעות של קבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים והיא כוללת את בית ההשקעות כלל פיננסים בטוחה, כלל פיננסים חיתום, כלל פיננסים טהורי וכלל פיננסים נגזרים.

 

כלל פיננסים בטוחה מספקת שירותי ניהול השקעות, ניהול הנפקות וגיוסי הון ציבוריים ופרטיים וחיתום להנפקות ציבוריות וברוקראג'. החברה מנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-33 מיליארד שקל.

 

כלל פיננסים בטוחה היא חברה בת של קבוצת כלל פיננסים שבבעלות כלל החזקות עסקי ביטוח. בחודש דצמבר מונה קובי נבון, לתפקיד מנכ"ל כלל פיננסים בטוחה, לאחר ששימש בתפקיד המשנה למנכ"ל, שוקי אברמוביץ, שיתמקד בפיתוח עסקי הקבוצה בארץ ובחו"ל. 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קובי נבון, מנכ"ל כלל פיננסים בטוחה
מומלצים