שתף קטע נבחר

לאומית: קוליק עזב את רמה"ש

המאמן העדיף להשאיר את האחריות לקבוצה בידיו של עוזרו צביקה צמח: "הוא בנה את הקבוצה והוא צריך להובילה". הפועל ירושלים ואשקלון סיימו בתיקו 0:0

זה היה צפוי וזה אכן קרה. הפועל ירושלים והפועל אשקלון, מוליכת הליגה וסגניתה, רק מלמטה, שיעממו וסיימו בתיקו 0:0 ביניהן, במשחק ההשלמה של המחזור ה-15 בליגה הלאומית.

 

 

לנועלת הטבלה, עם מאמנה החדש מישל דיין, היתה הזדמנות טובה לנצח משחק ראשון מאז המחזור השישי, אבל גם משחק בית מול הלפני אחרונה לא הביא את הישועה. אופיר עזו, פעם כוכב הקבוצה, חזר לקבוצת נעוריו הפועל ירושלים, אבל הקהל בטדי, שקיבל אותו באהבה, לא ראה שערים והלך הביתה אחרי תיקו מאופס ומשעמם.

 

האורחת של מירו בן שמעון גם לא הרשימה, אבל הנקודה שצברה לפחות העלתה אותה מעל הקו האדום, אחרי שעברה את אחי נצרת, בזכות הפרש שערים עדיף.

 

ערן קוליק עזב את עירוני רמה"ש

מאמן עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית ערן קוליק עזב היום את תפקידו ובמקומו מונה מי שהיה עוזרו וקודמו בתפקיד, צביקה צמח. קוליק הודה לשחקני הקבוצה על השקעתם והביע את בטחונו בחומר הקיים במועדון.

 

"הגעתי מראש למועדון על פי בקשתו של צביקה צמח, בתקופה בה הרופאים אסרו עליו לאמן" סיפר קוליק, "ראיתי לאחרונה שהוא מסוגל לתפקד בצורה מלאה ומאחר שהוא בנה את הקבוצה, הגעתי למסקנה שהוא זה שצריך להוביל אותה. כבר לפני כעשרה ימים שוחחתי איתו על כך והיום החלטנו סופית לבצע את המהלך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מישל דיין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים