שתף קטע נבחר

אתר חדש מבטיח: "כל האמת על פרשת קצב"

חברים ומקורבים של הנשיא הקימו אתר בו הם סוגרים חשבון עם כל מי שגזר את דינו של קצב לפני משפט: "ה'אמת' התקשורתית שונה לחלוטין מן האמת המציאותית". בבית הנשיא מדגישים כי האתר הינו יוזמה פרטית. עורכת דינה של א': "ברור שקצב עומד מאחורי הקמת האתר. אני רואה בכך דבר מביש"

תמיכה ברשת. חברים ומקורבים לבית הנשיא העלו הערב (ד') אתר אינטרנט חדש לאוויר תחת הכותרת "כל האמת על פרשת הנשיא קצב". בלשכת בית הנשיא מבהירים כי הקמת האתר אינה יוזמה שלהם או של משפחתו. יש לציין כי בעת העלאת הידיעה לאוויר ניתן היה לגלוש באתר אולם כעבור מספר שעות הופסקה פעילותו על ידי מנהליו. לטענתם, "יש עוד מספר דברים לעשות, איש לא כפה עלינו להוריד אותו והוא יחזור לפעילות מלאה בשבוע הבא".

 

האתר נפתח בקריאה של אזרחים, כביכול, הדורשים לדעת את האמת בפרשת הנשיא קצב החשוד בשורת עבירות מין. "לדענתו, ה'אמת' התקשורתית שונה לחלוטין מן האמת המציאותית שכן כידוע לכל - אמצעי התקשורת כבר הרשיעו את הנשיא בכל המעשים המיוחסים לו, הזויים ומגוחכים ככל שיהיו, מבלי לתת לו אפשרות להתגונן ולנהל משפט צדק".


דף הבית של האתר

 

מקימי האתר כותבים בעמוד הבית כי התכנים המפורסמים בו נועדו לאזרחים תמימים, כהגדרתם. ה'לינקים' בעמוד הראשי מציעים לגולש לעבור אל העמודים הפנימיים בהם יוכלו לקרוא על מגוון נושאים דוגמת "מקשיבים לנשיא ומשפחתו", "השקרים של התקשורת", "המתלוננות", "התנהלות החקירה ותקינותה" ועוד.

 

התקשורת, כצפוי, מככבת בחלק נכבד באתר. "הרבה שטויות נכתבו ונאמרו על פרשת הנשיא בחצי שנה האחרונה, האחראים לשטויות האלה הם בעיקר עיתונאים אבל גם פוליטיקאים, שוטרים, פרקליטים ושאר בעלי עניין", כותבים מקימי האתר ואף מוסיפים: "מצטערים אם הדברים נשמעים לכם יותר מדי מטומטמים, אנחנו רק מצטטים".

 

באתר מובאות כותרות שונות מן התקשורת, גרסאות של המתלוננות כביכול ומכתבים שהעבירו לנשיא, כך על פי טענת מקימי האתר. בנוסף מובאות באתר הדלפות שונות בפרשה, עם אצבע מאשימה כלפי הפרקליטים בראשות עורכת הדין כנרת בראשי, אנשי משטרה, פוליטיקאים ואיך לא - עיתונאים.

 

מקימי האתר מציגים תחת הלינק "השקרים של התקשורת" כותרות ופרטים שפורסמו ומתחתם כביכול, את האמת לכאורה על פי תומכי הנשיא. כך למשל: "השקר: 12 מתלוננות נגד הנשיא. האמת: שלוש מתלוננות בלבד. בדוק. נעול. תבדקו בעצמכם, בהמלצת המשטרה". בפועל, אגב, גם בהמלצת המשטרה וגם בפרקליטות אישרו לאורך כל הדרך את המידע לפיו אכן קיימות 12 מתלוננות אם כי בפועל הוגשו המלצות לכתבי אישום רק על שלוש מתלוננות על עבירות מין.

 

כנרת בראשי, עורכת דינה של א', המתלוננת הראשית, אמרה בתגובה: "אין לי ספק שמי שיזם את האתר זה משה קצב, כי אם לא - כיצד אותם מקורבים לכאורה, יודעים בדיוק את מה שהיה בחדרי חקירות? התשובה המתבקשת היא שמשה קצב העביר לכל מקורביו את האינפורמציה מחדרי חקירות עוד בטרם מסרו עדותם, דבר שיש בו שימוש הליכי חקירה ברמה הגבוה ביותר".

 

"הקמתו של אתר כזה על ידי חשוד בעבירות פליליות כה חמורות מצביעה רק על הייאוש הרב בו מצוי משה קצב, דבר שלא הולם לא חשוד ובוודאי לא כזה שמתעקש להמשיך לתפקד כנשיא מדינה, ותוקף באתרו את משטרת ישראל, כשלמעשה התפקיד שלו כנשיא הוא אחדות ומתן אמון במערכת על מנת לשמור על שלטון יציב ועל כולם של הרשויות. באופן כללי אני רואה את האתר הזה כדבר מביש ביותר".


פורסם לראשונה 10/01/2007 19:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משה קצב. זוכה לתמיכה
צילום: אחיה ראב"ד
מומלצים