שתף קטע נבחר

בדקנו: כדור עיסוי USB

כדור העיסוי מתחבר למחשב באמצעות USB ומבטיח לעסות את כל חלקי גופכם. מדובר במתנה חביבה, אך לא כדאי למהר לנטוש את הספא החביב עליכם

רוב בני ביתי הרימו גבה אחת כאשר ראו לראשונה את כדור העיסוי שהגיע לסקירה. עד מהרה התגלה למשחק שימוש חדש ושונה מכוונת היצרן.

 

כדור העיסוי מיועד לכל חלקי הגוף, ומופץ עם כבל באורך 1.8 מטרים לשם כך. בשלב ראשון חיברתי את הכדור לכניסת ה-USB באחד ממחשבי הבית. מה שקרה באותו רגע עורר פרצי צחוק: הכדור החל להשתולל ולקפוץ לכל עבר. כמובן שזה לא ייעודו המקורי, אך הכדור זכה לחיים שלו והכבל המצורף נראה כזנב של איזו חיה מוזרה שמשתוללת על השטיח.  

 

לאחר שנתתי לכדור להשתולל בדקתי את ייעודו המקורי – עיסוי לאברי הגוף: הכדור הפתיע מאוד בעוצמתו ואכן גרם לתחושות נעימות להיכן שהוצמד. למי שמשתמש הרבה בעכבר הכדור משחרר מעט את פרק היד, אך לאחר כמה דקות התחושה הופכת טורדנית משהו. היה נעים להצמידו לגב הדואב, אבל צריך להיצמד לגב הכסא כדי שה"עיסוי" יהיה יעיל.

 

המוצר הוא מהסוג שמשתמשים בו פעם פעמיים ואז מאחסנים למקרה חרום. עלותו 59 שקלים, צבעו שחור, קוטרו 8.5 ס"מ עומקו 4.3 ס"מ והוא אינו מרעיש כאשר הוא באוויר. כאשר מניחים אותו על משטח כיסוי המפסק שלו יתפרק (לא יישבר רק יתפרק) ובמחיר שהוא עולה , אני ממליץ כמתנה זולה ומקורית וגם כמעסה ביתי חביב לעת צורך.

 

המוצר הזה אינו מדהים אך מעלה חיוך על השפתיים. גימיק חביב – לא יותר.

 

הפצה: "גימיק"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דלית שחם
כדור העיסוי. נחמד, לא יותר
צילום: דלית שחם
מומלצים