שתף קטע נבחר

דודי סלע יבקש תמיכה כלכלית מארקדי גאידמק

אחרי הכמעט סנסציה מול סאפין, הטניסאי בן ה-21, שטרם מימש את הפוטנציאל האדיר שלו בגלל בעיות כלכליות, ינסה לפרוץ לצמרת העולמית בתמיכתו של הבעלים של בית"ר ירושלים. בסביבתו של גאידמק אומרים: אם תגיע פנייה, היא תישקל

אחרי הכמעט סנסציה מול מראט סאפין בסיבוב השני של אליפות אוסטרליה הפתוחה, דודי סלע יודע שכבר מיום חמישי בבוקר, הוא יצטרך לנחות שוב למציאות הכואבת. ביום רביעי, למשך מספר שעות לא מבוטל, הטניסאי בן ה-21 כיכב באתרי האינטרנט הישראלים ונכנס לתודעה הלאומית.

 

סלע נכנס לאמצע מדורת השבט עד כדי כך, שאפילו ראש הממשלה אהוד אולמרט, שצולם בטלוויזיה במהלך דיון מסוים, ניסה לצאת קצת מהשגרה ושאל: "מה עם דודי? כמה כמה במשחק של דודי?". אז זה שראש הממשלה מתעניין זה נחמד, זה שעם ישראל, או לפחות חובבי הספורט שבו, החזיקו אצבעות במשך בוקר שלם זה גם מרגש, אבל הכי חשוב מבחינת סלע, זה כמובן היום שאחרי.


דודי סלע, מחפש תמיכה כדי לממש את הפוטנציאל האדיר (איי פי)

 

סלע, חניכו של המאמן רון סטיל מדורג אמנם רק 202 בעולם על הנייר, אבל הוא שווה הרבה יותר מזה מבחינת כישרון וטניס נטו. מי שלא ידע או לא האמין, ראה את זה בבוקר יום ד', במשחק האדיר של סלע מול סאפין. דודי הראה סוף סוף לחובבי הטניס הישראלי ובעצם לאוהדי הענף בעולם כולו שצפו במשחק בערוץ יורוספורט, איזה שחקן יש לנו כאן, מתחת לאף, וכמה חבל שהפוטנציאל שלו לא באמת ממומש. הטניסאי מקרית שמונה, בסך הכל בגראנד סלאם השני שלו בקריירה, לא התרגש מהמעמד ונתן פייט אדיר למי שדורג בעבר 1 בעולם.

 

המסקנה הברורה, אחרי הופעת הענק של סלע במלבורן, היתה שהטניסאי הצעיר הזה, שדורג לפני שנים ספורות 3 בעולם לנוער, חייב המשכיות כדי לממש את הפוטנציאל העצום שלו גם בבוגרים. אחרי ההופעה המרגשת מול סאפין הבין כל מי שראה את המשחק כי אם הכפפה לא תורם ולא יהיה מי שידחוף אותו קדימה, הטניס הישראלי יחמיץ הזדמנות פז לגדל את הגרסה המקבילה לשחר פאר.


התקווה הגברית של הטניס הישראלי זועקת לעזרה (איי פי)

 

אז בינתיים אין מי שלקח את סלע כפרוייקט אישי ולכן הטניסאי, דרך אחיו ונציגו בארץ, עופר סלע, מתכוון לפנות בקרוב לנציגיו של ארקדי גאידמק, על מנת לבדוק את האופצייה שהבעלים של בית"ר ירושלים יירתם לעזור למי שנחשב לתקוות טניס הגברים הישראלי.

 

כזכור, אחרי שנכנס לעסקי הכדורגל הישראלי, דרך בית"ר ירושלים, גאידמק גם הודיע לפני מספר חודשים על עזרתו לכדוריד הישראלי, במטרה לקדם את הענף ולעזור לו לקראת אולימפיאדת בייג'ינג 2008. כעת, כך מקווים לפחות בסביבתו של סלע, יוכל אולי גאידמק גם לעזור למי שנחשב לטניסאי עם הכי הרבה פוטנציאל בארץ, אחרי פאר.

 

אחרי הכמעט סנסציה עולמית מול סאפין, סיפר האח עופר סלע על מצבו הכלכלי הקשה של אחיו, הבעיה העיקרית שמונעת ממנו לממש את הפוטנציאל האדיר שלו: "אני שמח שסוף סוף ראו בארץ את מה שדודי שווה באמת, אבל כואב לי שהוא לא יכול להתפתח כשחקן בגלל הבעיות הכלכליות. אני מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויבינו שחבל לבזבז כישרון כזה. למשפחה אין אמצעים לעזור לו וכבר חמישה חודשים שדודי נוסע לבד, בלי מאמן".


דודי סלע חוגג עם הדגל במלבורן (איי פי)

 

"אני מקווה שכמו במקרה של טניסאים אחרים בסבב, כולל ישראלים, יהיה מי שיעשה מעשה וייקח את דודי תחת חסותו, כדי להצעיד אותו למקום שהוא יכול להיות בו", הוסיף עופר. "זה אפשרי רק עם עזרה. לפני אליפות אוסטרליה, למשל, נאלצתי לקנות מכספי לדודי נעליים וחולצות, מכיוון שהסתיים החוזה שלו עם חברת ההלבשה הקודמת שעבדה איתו, ולא היה לו מה לקחת לטורניר. אני מקווה שהמצב ישתנה".

 

עופר מתכוון לפנות בימים הקרובים ליוסי מילשטיין, נציגו של גאידמק, על מנת להעביר לו בקשה לפגישה בעניינו של דודי. אז עכשיו, כדי שהמצב ישתנה, מקווה לא רק משפחת סלע, אלא הטניס הישראלי כולו, שיהיה מי שיירתם לעזרתו של דודי, על מנת שאירועים כמו המשחק הענק שלו מול סאפין, לא יישארו כנקודת ציון מהעבר להיזכר בה, אלא משהו שכיח יותר.

 

בסביבתו של גאידמק אמרו כי טרם התקבלה פנייה מסלע בנושא, אבל במידה שתגיע - היא תישקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים