שתף קטע נבחר

שלום צופים יקרים, אני מת

הסאטיריקן ארט בוכוולד הודיע על מותו דרך ראיון הספד שמשודר באתר ה"ניו יורק טיימס". הוא פתח סדרה של ראיונות הספד מקוונים בווידאו

"שלום, אני ארט בוכוולד - והרגע מתתי".

 

כך, בחיוך רחב, פותח הסאטיריקן וכותב הטורים המוערך את ראיון ההספד עימו, אשר שודר מיד לאחר מותו באתר האינטרנט של ה"ניו יורק טיימס". בוכוולד, ששנים ארוכות כתב טור סאטירה ודיעה בעיתון "וושינגטון פוסט", מת אתמול (ה') בגיל 80 ממחלת הסוכרת, לאחר שסירב בהתמדה לקבל טיפול דיאליזה. כלי תקשורת רבים בארה"ב דיווחו על מותו של חתן פרס הפוליצר, אך ה"ניו יורק טיימס" בחר בדרך מקורית זו.

 

בוכוולד, מסביר העיתונאי טים ויינר בפתיח לראיון, הוא הראשון בסדרה חדשה של ראיונות הספד עצמי עם גדולי האומה האמריקנית, אשר ישודרו באתר ה"ניו יורק טיימס" תחת הכותרת "המילה האחרונה". בכך מחדש העיתון, דרך הרשת, מסורת ישנה יותר שלו מימי הדפוס.

 

בראיון למגזין Editor & Publisher במהדורתו המקוונת, אומר ויינר כי עשרה ראיונות נוספים שכאלה כבר נערכו, והם מוכנים לשידור עם מותם של האישים שהתראיינו - ביניהם מדען ידוע ונשיא לשעבר.

 

הצטרפתם כבר לניוזלטר החדש שלנו? הוסיפו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בתיבת הרישום התכולה מימין ותקבלו בימים ב'-ד' את מהדורת סיכום היום שלנו - עם קישורים מעניינים והערות על המצב

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מחדשים מסורת ישנה. הניו יורק טיימס
מומלצים