שתף קטע נבחר

זעזוע בהפועל ת"א: ציטרון עזב את קבוצת הניהול

חבר הנהלת המועדון ומי שמזרים כשליש מהכסף אותו משקיעה קבוצת הניהול, החליט להתמקד בעסקיו הפרטיים. אוגבונה וברדה בספק למשחק מול כפר סבא

זעזוע בהפועל תל אביב. בישיבת הנהלה התקיימה היום, הודיע חבר ההנהלה שמעון ציטרון, כי הוא מבקש לעזוב את קבוצת הניהול ולהתרכז בעסקיו הפרטיים. ציטרון הסביר למוני הראל, יו"ר קבוצת הניהול ולשחר בן עמי, הצלע השלישית בהנהלת הקבוצה, כי בשנה האחרונה הוא הקדיש את מיטב כספו, מרצו וכספו כשמטרתו היחידה כאוהד ואיש הנהלה, היתה הצלחת הקבוצה והפיכתה למובילה.

 

 

ציטרון, שחר בן עמי ומוני הראל הם שלושת חברי קבוצת הניהול אותם מינה סמי סגול לפני כשנה וחצי לניהול הקבוצה. חברת הניהול התחייבה להכניס כ-3 מיליון שקלים העונה לקופת המועדון, על פי הסיכום עם הבעלים סמי סגול, כשציטרון מחוייב לשליש מהסכום והראל ליתרה.


ימשיך להיעדר. יוסי אבוקסיס (צילום: עוז מועלם)

 

בהפועל ציינו שסיום תפקידו נעשה ברוח טובה. גורם בהנהלה אמר ל-ynet: "ציטרון מחוייב לקבוצה עד לסיום העונה. ומתוקף כך, גם לכל ההתחייבויות הכספיות. אין לנו ספק כי הוא יעמוד בהן".

 

החלוץ איבזיטו אוגבונה שנפצע אמש באצבע רגלו במשחק נגד דינמו קייב במסגרת טורניר הערוץ הראשון, לא התאמן היום וקיבל טיפולים. גם הקפטן יוסי אבוקסיס לא התאמן ולא ישחק בשבת מול הפועל כפר סבא. התפרים שברגלו של אבוקסיס יוסרו רק ביום שלישי הקרוב ורק לאחר מכן צפוי הקפטן לחזור לאימונים. אוגבונה לעומתו צפוי להיות כשיר למשחק בבלומפילד.

 

החלוץ אליניב ברדה נטש הערב את האימון בשל מתיחה בשריר התאומים ורק מחר יתברר האם יהיה כשיר למשחק בשבת. גם גילי ורמוט נפגע קלות אך צפוי להיות כשיר. בעקבות הפציעות הפסיק שום את האימון ושלח את השחקנים למקלחות. הקשר הברזילאי וולינגטון צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בשבת, כנראה שיעלה בתור מחליף.


פורסם לראשונה 01/02/2007 09:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שמעון ציטרון
צילום: גלעד קוולרצ'יק
מומלצים