שתף קטע נבחר

מרדיקוביץ', מכבי ת"א: "הסיפור נופח, לא הלכנו מכות"

החלוץ, שחשוד ביחד עם מרטינוביץ' במעורבות בתגרה אלימה במסעדה בהרצליה, טוען: "אם באמת היינו הולכים כאלו מכות, היינו נמצאים עכשיו כבר בכלא". השניים שוחחו בנושא עם אלי כהן, הקבוצה תבקש מהמשטרה את תיק החקירה

שניים משחקניה הזרים של מכבי תל אביב, מילאן מרטינוביץ' ומילאן מרדיקוביץ', חשודים במעורבות בקטטה אלימה אמש במסעדה בהרצליה, סמוך לחצות וכבר נחקרו על ידי המשטרה בעניין.

 

על פי עובדים במסעדה, הגיעו השניים באיזור חצות למקום והתיישבו באחד השולחנות, בשלב מאוחר יותר הצטרפה צעירה אל השניים. לאחר כחצי שעה החלו חילופי דברים בין השניים לבין שני גברים נוספים, המיודדים ככל הנראה עם הצעירה.

 

עובד במסעדה אמר, "הם כנראה אמרו איזה משהו לבחורה והיא קצת נעלבה, החבר'ה האחרים חשבו שהשחקנים מציקים לה או משהו כזה, ויכול להיות שהם באמת הציקו לה, אני לא בטוח בדיוק מה קרה שם, אבל החלו דחיפות שבגללן נשברה לנו מראה גדולה במסעדה, החלו צעקות ועפו כמה כוסות באוויר. ואז הוציאו אותם מהמסעדה, נראה לי שהם הלכו הביתה מאוד כועסים. הם לא היו שתויים עד אובדן הכרה, אבל הם שתו כמה משקאות".


מרטינוביץ' בדרבי. הסתבך בקטטה? (צילום: אלי אלגרט)

 

מאמן מכבי תל אביב אלי כהן התייחס לפרשת הבילויים: "ערכתי בירור עם השניים ולפי מה שהם טענו, יש הבדל של שמיים וארץ בין מה שהתפרסם לבין מה שקרה במציאות, אמרתי להם שבכל מקרה הקבוצה תבדוק את הדו"ח המשטרתי ושנעשה בירור מקיף במטרה להגיע לאמת. בנוסף, כבר דיברתי עם השוטר שחוקר את הפרשה וגם ממנו אני מבין שהם לא היו שיכורים ולא הייתה מהומת עולם כמו שתיארו בתקשורת. אם באמת הייתה כזו מהומה הם היו נעצרים באותו הלילה. הקבוצה לא מנסה לטאטא את הפרשה מתחת לשטיח, נברר את כל הפרטים ואז נחליט מה לעשות".

 

למרות האווירה הרגועה שמנסה להשרות כהן, ההערכה היא שהשניים ייענשו בצורה חמורה גם אם הפרטים אינם "עסיסיים" כפי שתוארו בתקשורת. בקבוצה הביעו אכזבה גדולה גם בגלל שהשניים לא סיפרו על כך לאיש ומשום שכל הפרטים הגיעו לידיהם מהתקשורת ולא בצורה ישירה.


מנסה לשדר שקט. אלי כהן עם הקפטן הכשיר שלו (צילום: אלי אלגרט)

 

מרדיקוביץ' הופתע מאוד כששמע אודות הפרסומים על מעורבותו בקטטה. "הסיפור הזה נופח הרבה מעבר למה שהיה באמת", אמר החלוץ. "לא הלכנו מכות, וזה גם לא קרה בשעה מאוחרת. קראו לנו לתחנת המשטרה כדי לספר מה היה שם. אם היינו הולכים באמת כאלו מכות, היינו נמצאים עכשיו כבר בכלא".

 

נמני צפוי להיות כשיר לשבת

מכבי תל אביב ערכה היום (ג') אימון בוקר תחת גשם שוטף, שהיה לראשונה העונה על הדשא הסינתטי בקרית שלום. הקפטן אבי נמני, הסוחב מתיחה בשריר האחורי ברגל, ערך אימון מלא, לראשונה מזה שבוע, וצפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול מכבי הרצליה.

 

ג'ובאני רוסו, כובש שער הניצחון בשבת האחרונה מול הכח עמידר רמת גן, שוחחר מהאימון לאחר שהתלונן על עומס. לעומתו, מילאן מרדיקוביץ' הפצוע, קיבל טיפולים וצפוי להיות כשיר למשחקה של מכבי מול הקבוצה של פרדי דוד.

 

הקשר שירן ייני, הסובל גם כן ממתיחה, לא התאמן, כמו גם ליאור ז'אן, עומר פרץ ורועי דיין השוהים ביום אימונים עם הנבחרת הצעירה. במקום השלושה הזמין המאמן, אלי כהן, שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון. אימון אחר הצהריים של הצהובים בוטל בשל מזג האוויר הגשום.


פורסם לראשונה 06/02/2007 15:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
מיליאן מרדיקוביץ'
צילום: אלי אלגרט
מומלצים