שתף קטע נבחר

"ילדים טובים" נרכש להפצה בארה"ב ובצרפת

סרטו של הבמאי יאיר הוכנר יוקרן בארה"ב מחודש מאי וייצא לאקרנים בצרפת במהלך חודשי הקיץ. בארץ הוא בינתיים לא מוצא מפיץ

סרטו של הבמאי הישראלי יאיר הוכנר, "ילדים טובים", נרכש להפצה בארה"ב על ידי חברת סרטי Water Bearer האחראית בין היתר על הפצת סרטיו המוקדמים של מייק לי, סרטיו של פייר פאולו פאזוליני וסרטיו המוקדמים של הבמאי וולפגנג פיטרסן.

 

"ילדים טובים", שעלות הפקתו ההתחלתית הסתכמה בסכום זעום של 500 דולר, נרכש במקביל להפצה גם בצרפת על ידי חברת WE&CO ויוקרן שם מהקיץ הקרוב ובהמשך יוצע למכירה בפורמט DVD.

 

למרות ההתעניינות בחו"ל, סרטו של הוכנר, שהוקרן עד כה ב-35 פסטיבלים ברחבי העולם וגרף בין היתר את פרס תגלית השנה בפסטיבל ההומו-לסבי OutFest בלוס אנג'לס ובפרס לסרט ביכורים מטעם NewFest בניו יורק, לא מצליח למצוא מפיץ בישראל. "למרות שפניתי למפיצים בישראל לא הצלחתי למצוא אף אחד שיהיה מוכן לקחת את הסרט לידיים ולהוציא אותו בפורמט DVD או לשדר אותו באחד מערוצי הסרטים. זו ההתנסות הראשונה שלי בבימוי ועשיית הסרט היתה החוויה המסעירה ביותר בחיי ולכן אני שמח שיש התעניינות מאוד גדולה בחו"ל ושבסופו של דבר הסרט ייצא להפצה ב-DVD". הוכנר הוסיף כי פניות נוספות התקבלו מחברות הפצה בגרמניה, קנדה, בריטניה, אוסטרליה והמזרח הרחוק.

 

"ילדים טובים", עם דניאל אפרת ויובל רז בתפקידים הראשיים, מלווה 24 שעות בחייהם של שני נערים תל אביבים העוסקים בזנות. בסרט תמכה בשלבי העריכה קרן הקולנוע הישראלי וזהו אחד הסרטים הבודדים שהוגבלו על ידי המועצה לביקורת סרטים בישראל לצופים מעל גיל 18. "ילדים טובים" הוקרן במשך חמישה חודשים בהקרנת חצות בסינמטק תל אביב ובמהלך הקיץ האחרון הוזמן להקרנות במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק (MOMA).

 

בימים אלה סיים הוכנר את צילומי סרטו השני, "אנטארקטיקה", מעין קומדיה רומנטית העוקבת אחרי מספר סיפורי אהבה בקהילה ההומו-לסבית בתל אביב. בסרט משתפים גיא זוארץ, לוסי דובינצ'יק ורבקה נוימן לצד שחקנים ששיחקו בהפקה הקודמת בהם דביר בנדק, יובל רז, תומר אילן, גילה גולדשטיין ודני לחמן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ילדים טובים. פניות גם מגרמניה, קנדה ובריטניה
לאתר ההטבות
מומלצים