שתף קטע נבחר

רק תיקו לצסק"א בגביע, ריינג'רס ניצחה

לפני הגומלין בחיפה, 0:0 שני רצוף לאדומים ממוסקבה, הפעם נגד קריליה סובייטוב. גלזגו, יריבת הפועל ת"א, ניצחה 1:2 את פאלקירק

אחרי שלא הצליחה לכבוש נגד מכבי חיפה במשחק הראשון ביניהן באופ"א, צסק"א מוסקבה איכזבה הערב (א') שוב את אוהדיה כאשר סיימה בתיקו ללא שערים את המשחק הראשון בשמינית גמר הגביע הרוסי נגד קריליה סובייטוב.

 

הקשר הברזילאי דניאל קרבליו שיחק 90 דקות לראשונה בשנת 2007 והטורקי ג'נר, שהגיע לקבוצה לפני חודשיים, שותף לראשונה במשחק רשמי. שינוי יחסית להרכב שפתח במשחק מול חיפה היה הצבתו של הליטאי דייוידס שמבראס בהגנה במקום אלכסי ברזוצקי. 

 

קרבליו אמר: "אני מרגשי שעדיין לא נכנסתי לקצב משחק, אבל אני משתפר בכל דקה בה אני נמצא על המגרש. המשחק היום היה חשוב מבחינתי בעיקר כדי להיכנס לכושר".


ברזוצקי וצסק"א. עוד 90 דקות בלי שער (צילום: תומר גנור)

 

בתקשורת הרוסית נכתב כי צסק"א הציגה משחק לא משכנע בוולדיקווקאז. מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, הגיב על ההאשמות מצידו של מאמן צסק"א ולארי גזאייב, שטען כי שחקניו היו עייפים נגד מכבי חיפה בגלל ששיחקו שבוע קודם לכן בנבחרת. 

 

"אם היו אומרים לי שיש משחקים חשובים לקבוצות הייתי מתחשב בזה. בעבר, כשגזאייב הצהיר שהוא לא רוצה לראות בנבחרת מאמן זר נפגשנו בסט. פטרסבורג וסיכמנו שאם למישהו מאיתנו יהיו תלונות כלפי השני נדבר ישירות. אני מאוד מצטער שזה לא קרה", אמר הידינק. כשאחד העיתונאים שאל את הידינק "אולי לא תחכה לשיחה מגזאייב ופשוט תרים אליו טלפון?" השיב המאמן ההולנדי: "אחשוב על זה".


אוהדי ריינג'רס יכולים לחייך שוב (צילום: אלי אלגרט)

 

ריינג'רס, לעומת זאת, מוכנה להפועל ת"א

ארבעה ימים לפני משחק הגומלין מול הפועל תל אביב בגביע אופ"א, גלזגו ריינג'רס סימנה 'וי' ראשון בחזרה הגנרלית. הקבוצה של וולטר סמית', זו שהפסידה בשבוע שעבר 2:1 בבלומפילד, חזרה לאייברוקס וניצחה 1:2 את פאלקירק מתחתית הליגה הסקוטית, במשחק השלמה מהמחזור ה-28.

 

ריינג'רס עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-33. אלן האטון, שעשה גם להפועל תל אביב צרות באגף השמאלי, הגביה לרחבה וכריס בויד בעט לרשת. ריינג'רס הורידה הילוך ובדקה ה-64 הצליחה פאלקירק להשוות. אלן גאו מצא את קרל פיניגן חופשי בתוך הרחבה והחלוץ האורח הכניע את אלן מקרגור. עשר דקות חלפו ובארי פרגוסון, האיש המדובר בשבוע האחרון, ניצל ערבוביה ברחבה ובעט משישה מטרים לרשת, שער ששווה שלוש נקודות. בדקה ה-82 הורחק תומאס סקובי האורח בכרטיס אדום.

 

למרות הניצחון, חלום האליפות של ריינג'רס רחוק מלהתגשם. הקבוצה מפגרת עדיין אחרי סלטיק ב-19 נקודות, 16 מחזורים לסיום הליגה.
 

פיני בלילי וסיבאספור הפסידו באנטליה

חלומות העלייה למפעל אירופי של פיני בלילי וסיבאספור ספגו הערב מכה קשה, אחרי הפסד חוץ 1:0 בידי אנטליספור. 'סיוואס', שדורגה לפני המחזור במקום החמישי בטבלה, הגיעה למשחק כפייבוריטית, אולם איכזבה ונוצחה בפעם השמינית העונה.

 

החלוץ הישראלי אמנם שיחק 90 דקות, אבל ראה איך וולקאן ימאן מכניע בדקה ה-58 את שוער סיבאספור מיכאל פטקוביץ' וקובע את תוצאת המשחק. בעקבות ההפסד, נשרה סיבאספור למקום השביעי בטבלה, עשר נקודות פחות מהמוליכה פנרבחצ'ה.


פורסם לראשונה 18/02/2007 19:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רמון וצסק"א. רק תיקו
צילום: איי פי
פרגוסון וריינג'רס חוגגים
צילום: איי אף פי
מומלצים