שתף קטע נבחר

המלחמה נמשכת: אוסטפלד תגיש תלונה במשטרה נגד יואל לביא

אחרי שראש עירית רמלה גיבה את שירי הנאצה נגד מאמנת אנדה רמה"ש ("נהנה מאוד מהשירה שלהם"), החליטה אוסטפלד להחזיר מלחמה. לביא: "המשטרה צריכה לחקור את תבוסות רמה"ש"

הסופר-קלאסיקו של כדורסל הנשים אמנם הסתיים אתמול בניצחון מוחץ של אליצור רמלה 65:93, אך ברמת השרון עדיין לא נרגעו, לאו דווקא מהאירועים על הפרקט. ברמת השרון החליטו היום (ג') שלא לעבור לסדר היום על המתקפה המילולית של קהל אוהדי רמלה נגד המועדון והלגיטימציה, לטענתם, שנתן לכך ראש העיריה יואל לביא.

 

הנהלת אנדה הגישה תלונה לאיגוד הכדורסל ובה דרשה להעמיד לדין את אליצור רמלה בשל ההתנהגות החמורה של אוהדיה. כמו כן, הגישה רמת השרון תלונה אזרחית כנגד לביא וזאת בנוסף לתלונה במשטרה שתגיש אורנה אוסטפלד בשל הסתה.

 

בהודעה לתקושרת שהוציאה רמת השרון, נאמר בין השאר: "לא פחות חמורה היתה התנהלותו של ראש עיריית רמלה יואל לביא, שנתן לגיטימציה מלאה להתפרעות המילולית ולהשתלחות של הקהל הרמלאי. כשנדרש לתגובה בעניין, בחר לביא לגבות את הקהל בטענה ש'דווקא נעים לי לשמוע את השירים האלה'. מדובר לא רק בעידוד התופעה אלא בהסתה מכוונת לאלימות".

 

עוד נכתב בהודעה: "ברמת השרון גם רואים בחומרה רבה את העובדה שמאמן אליצור רמלה, אלי רבי, ניגש בסיום במשחק אל הקהל הרמלאי שהיה אחראי לנאצות, והודה לו במחיאות כפיים ובלחיצות ידיים".


"לחקור את תבוסות רמה"ש". פירסון מרמלה מול פליישר (אלי אלגרט)

 

יו"ר אנדה רמת השרון, רחל אוסטרוביץ', אמרה: "הגיע הזמן שמי שמבזה, משפיל ומסית ישא באחריות. נמאס משתיקת הכבשים לתופעות האלימות וההסתה נגד קבוצת אנדה רמת השרון בכלל ואורנה אוסטפלד מאמנת הקבוצה בפרט. ראש עיריית רמלה חצה כבר את כל הקווים האדומים והגיע הזמן שיתן את הדין על כך".

 

לביא הגיב לדברים של רמת השרון: "אני חוזר ואומר, בעמל רב אורנה הגיעה למעמד של אחת הנשים הכי אהובות ברמלה. הדרך שלה היא לא להגיב, במקום לבקש פגישה עם חוג האוהדים של הקבוצה. בכל מקרה, אני חוזר ואומר - אני נהנה לשמוע את שירת האוהדים של רמלה. המשטרה צריכה לחקור את התבוסות של רמת השרון". מאמן אליצור רמלה, אלי רבי, בחר שלא להגיב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
אורנה אוסטפלד
צילום: טל שחר
מומלצים