שתף קטע נבחר

הצצה ראשונה: iPod Shuffle צבעוני

הדור השני של נגן ה-iPod Shuffle מגיע עכשיו בעוד חמישה צבעים. מבט ראשון על הגירסה הצבעונית שבעצם אינה שונה מהגירסה האפורה-מתכתית המקורית

  

לפני כחצי שנה, השיקה אפל את הדור השני של נגן ה-iPod Shuffle. כעת, מציעה אותו החברה בחמישה צבעים: כחול, ירוק, כתום, ורוד והצבע המקורי - אפור, כולם בגוון מתכתי.

 

החברה שילבה כמה שיפורים משמעותיים "מתחת למכסה" בדור החדש: המשקל ירד ל-16 גרם בלבד, נפח הזיכרון הוכפל והוא עומד כעת על 1 גיגה. זמן הפעולה בין טעינה לטעינה התארך ל-12 שעות. אך השינוי העיקרי הוא בעיצוב: הנגן הוקטן לפחות מחצי גודלו של הנגן המקורי, והתווסף לו תפס (קליפס) חזק, אשר מאפשר להצמידו לתיק, לבגד, לכובע או לחתול ובעצם - לכל מה שתרצו. הנגן לא יפול מהבגד גם באמצע אימון אירובי נמרץ או ריצה בפארק - ואין צורך בכיס כדי לשאתו.

 

בצד החסרונות אפשר למנות את החוסר במסך כך שאין אפשרות לדעת מה מתנגן או לבחור באומן ושיר מסויים וכפתורים  קטנים במקצת ולא נגישים. כמו כן, חיסרון גדול נוסף הוא העובדה שאפל, כמו בכל נגני ה-iPod, כובלת את לקוחותיה להטענת הנגן במוזיקה דרך תוכנת iTunes. התוכנה אינה מאפשרת להטעין מוזיקה דיגיטלית מוגנת DRM, שנרכשה בחנויות מוזיקה אחרות.

 

בעד: מעוצב, פשוט לשימוש, נפח גדול, ניתן להצמדה לבגדים, קל משקל.

נגד: יש צורך בעריסה לחיבור, כבול לתוכנת iTunes, אין מסך, כפתורים קטנים.

השורה התחתונה: לספורטאים ששונאים גאדג'טים.

 

לסקירה המלאה

 

מפרט טכני 

מידות/משקל: 27x41x10.4 מ"מ/17 גרם

נפח: 1GB

סוללה: ליתיום-פולימר מובנית, נטענת (דרך העריסה)

תאימות: PC / Mac

חיבור למחשב: דרך עריסת USB

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי רוזנצוויג
עריסה עדינה
צילום: שי רוזנצוויג
מומלצים