שתף קטע נבחר

רוקפור במקום הראשון

הלהקה הישראלית זכתה בתחרות מוזיקלית בינלאומית להקלטת גרסת כיסוי לסינגל הראשון של "פינק פלויד". השופטים: דיוויד גילמור ודיוויד בואי

גאווה ישראלית: להקת "רוקפור" זכתה אמש (שבת) בפרס הראשון בתחרות מוזיקלית בינלאומית שנשפטה על ידי דיוויד גילמור ודיוויד בואי. בתחרות שנערכה בחודשים האחרונים התבקשו הרכבים שונים להקליט גרסת כיסוי לשיר "Arnold Layne" - הסינגל הראשון של להקת "פינק פלויד" שנכתב על ידי סיד בארט המנוח ויצא בשנת 67'.

 

בעקבות הניצחון, חברי הלהקה ברוך בן יצחק, איסר טננבאום ומרק לזר זכו ביום אחד של הקלטות באולפן "Abbey Road" האגדי שבלונדון. באולפן הוקלטו שלל אלבומי רוק'נרול קלאסיים, אך הוא לרוב מוכר בזכות אלבומם הענק של "הביטלס", שנושא את שם האולפן. לאחר שנודע דבר הזכייה, נכתב בבלוג הרשמי של דיוויד גילמור: "ברכות רבות ללהקה הזוכה. תודה לכל מי שהשתתף בפרויקט, אני מקווה שכולם נהנו כמונו".

 

בימים אלה נמצאים חברי הלהקה בסיבוב הופעות בארצות הברית, הכולל את פילדלפיה, ניו-יורק וטקסס. ההופעות מעבר לים צפויות להסתיים ב-16 במרץ ובתחילת אפריל תוציא הלהקה את אלבומה החדש שייקרא “Memories Of The Never Happened”. הלהקה הקליטה את האלבום בשנה שעברה בארצות הברית, וגם הפעם האלבום יכלול שירים באנגלית בלבד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוקפור. עושים את פינק פלויד
צילום: אילן בשור
לאתר ההטבות
מומלצים