שתף קטע נבחר

יוסי מזרחי: "האליפות שלנו בהחלט בסכנה"

מאמן בית"ר ירושלים מודאג אחרי ה-1:1 באשדוד: "במחצית הראשונה הם עשו לנו בית ספר". האוטובוס של בית"ר עזב את אשדוד בחסות המשטרה, עימות לטיבריוס דראו ביציע הכבוד. אלון חזן: "זה פספוס ענק"

בית"ר ירושלים מוליכה את ליגת העל עדיין, אבל כל מי שרואה את היכולת שלה במשחקים האחרונים יודע שבקצב הזה היא לא תישאר שם עוד הרבה זמן.
 


הערב (א'), הצהובים-שחורים שוב אכזבו, שוב לא הצליחו לנצח וחזרו רק עם 1:1 ממשחק החוץ באשדוד. ולפי מהלך המשחק, בית"ר גם צריכה להודות שהיא צברה נקודה במחזור הפתיחה של הסיבוב השלישי.

 

"האליפות שלנו בסכנה", הודה בסיום מאמן בית"ר יוסי מזרחי, אך הוסיף: "אני כל הזמן אומר שהאליפות בסכנה, גם כשהובלנו בשש נקודות פור, גם בארבע או בשתיים. האליפות קשה והיא תוכרע במחזורים האחרונים, דעתי לא משתנה בנושא".

 

על המשחק עצמו, אמר מאמן בית"ר: "שיחקנו במגרש קשה מול קבוצה מצויינת. במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד ואשדוד הציגה משחק גדול, כדורגל יוצא מהכלל, אבל בחצי השני זה השתנה. פתחנו טוב מאוד והיינו טובים, השוונו ויכולנו לעלות ליתרון. בחצי שעה הראשונה של המחצית השנייה היינו עדיפים וחבל שלא הבקענו. לקראת הסוף המשחק שוב התאזן והיה דו צדדי, התיקו משקף".

 

מזרחי התבקש שוב להתייחס ללחץ הרב על קבוצתו ואמר: "אנחנו מלחיצים את עצמנו. גם אם נשחק יותר טוב אף אחד לא יעזוב אותנו".


אוהדי בית"ר הצליחו להדליק רימוני עשן באשדוד (צילום: צפריר אביוב)

 

האוטובוס של שחקני בית"ר עזב את האיצטדיון באשדוד בחסות המשטרה, כאשר ברקע לא מעט אוהדים צעקו לכיוונו של המאמן מזרחי "תתפטר, תתפטר". חלקם אף פנו ליו"ר אלי ארזי וביקשו ממנו לפטר את המאמן. תקרית מביכה אירעה כאשר איש אבטחה לא זיהה את דרק בואטנג וסירב לתת לו להתקרב לאוטובוס של בית"ר, עד אשר אנשי התקשורת הבהירו לו כי מדובר בשחקן הקבוצה.

 

האוהדים נגד ארזי, דראו נגד כולם 

סימנים נוספים ללחץ הגדול בבית"ר אפשר היה לקבל גם לפני ובמהלך המשחק. לפני השריקה, אוהדי בית"ר תלו שלטים נגד היו"ר אלי ארזי, בשל החלטותיו בנוגע לחלוקת הכרטיסים ליציעים במשחקי הבית החשובים של הקבוצה, כמו נגד מכבי חיפה. בהפסקת המשחק באשדוד, המומחה לפיזיולוגיה, טיבריו דראו, היה על סף עימות עם אחד מיושבי יציע הכבוד באיצטדיון הי"א.


מיכאל זנדברג באשדוד. עוד תיקו מאכזב (צילום: צפריר אביוב)

 

דרק בואטנג, כובש שער השיוויון, אמר: "איבדנו הרבה כדורים ואני לא מרוצה. המשחק שלנו בירידה ואנחנו חייבים להתעורר. לא השגנו תוצאות טובות בזמן האחרון. אני לא מפחד לאבד את האליפות, יש עוד עשרה משחקים".

 

מיכאל זנדברג אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו היתה קטסטרופה, אולי הכי גרועה מאז שיוסי מזרחי הגיע. אבל במחצית השנייה השתפרנו במאה אחוז, שטפנו את המגרש והגענו למצבים. מרוב רצון לתקוף, אשדוד הביכו איתנו במתפרצות, אבל שלטנו בצורה טוטאלית והגענו למצבים. חבל שלא נתנו את השער השני, אבל תיקו משקף את מה שהיה ואני לא מאוכזב".

 

על הפועל תל אביב, שהתקרבה לשתי נקודות בלבד מבית"ר, אמר זנדברג: "הם נראו טוב בנתניה, עם אופי חזק, אבל הדרך לאליפות עוד ארוכה וקשה. אני מאמין שהכל יוכרע רק בסוף".

 

אלון חזן: "אנחנו רוצים להגיע לאירופה"

מהעבר השני, בצד של אשדוד, סיפוק מהיכולת המצויינת, אך אכזבה מהתוצאה. "אנחנו מרגישדים פספוס ענק", אמר בסיום המשחק אלון חזן, מאמן אשדוד. "השחקנים שלנו שיחקו מצוין, כדורגל אטרקטיבי, מהיר וחזק. הגענו למצבים והבקענו. רק חבל שספגנו שער, אבל אני מאוד גאה בשחקנים".


אלון חזן מרוצה מול בית"ר. "גאה בשחקנים" (צילום: צפריר אביוב)

 

חזן לא חסך במחמאות לחניכיו: "אני מאמן צעיר, אבל כשאני רואה את השחקנים האלה אני גאה בזכות שנפלה לי לאמן אותם. חזר לנו הבטחון ועם יכולת כזו אנחנו רוצים להגיע לאירופה". על ה'עזרה' להפועל תל אביב, השנייה בטבלה, אמר חזן: "לא עשינו את זה בשביל אף אחד, רק בשביל אשדוד".

 

כובש השער יניב עזרן: "היה משחק טוב עם הרבה הקרבה ולחימה שלנו. גם מתיקו אני מרוצה, למרות שאין ספק שזה פספוס כי הגענו למצבים. אבל זו עדיין בית"ר ירושלים וחשוב שהצגנו כדורגל טוב".

 

שי הולצמן אמר בסיום: "אחרי שני משחקים שבית"ר ניצחו אותנו בקלות, הפעם שיחקנו יותר טוב והגענו ליותר מצבים. הגיע לנו לנצח וזה רקמ וכיח שבליגה הזו הרבה דברים תלויים בנו. אם נבוא לכל משחק כמו היום וכמו בשבוע שעבר, נשיג את המטרות. אשדוד חוזרת לעצמה. היה לנו תקופה לא טובה של חודשיים בהם לא ניצחנו, אבל שני משחקים שינו את הכל. דקה אחת יכולה לשנות את כל העונה, אני שמח שעברנו את התקופה הרעה ואנחנו במומנטום שיכול לעזור לנו להשיג את המטרות".


בוקסה ציונים אשדוד ביתר ירושלים

ציונים
מ.ס. אשדוד ציון בית"ר ירושלים ציון
סמי אג'יי 5.5 איציק קורנפיין 6
אמיר אלקריף 6.5 יואב זיו 6
גורה טל 6 שמעון גרשון 6
כריסטיאן גונסאלס 6 תומר בן יוסף 6
אדיר טובול 6 רוני גפני 5.5
ז'אן ז'אק גוסו גוסו 6 דרק בואטנג 6.5
איל אלמושנינו (85) 6 ז'וזה רמאליו (46) 5
רחמים צוקול 6.5 מיכאל זנדברג 6.5
יניב עזרן (90) 7 עמית בן שושן 6
עידן שריקי 6 טוטו תמוז (79) 6
שי הולצמן 5.5 טוטו רושל (46) 5.5
מחליפים   מחליפים  
דאודה דיוף (85)   מילובן מירוסביץ' (46) 6.5
משה בן-לולו (90)   אבירם ברוכיאן (46) 6
    שוונקי (79)  
אלון חזן 6.5 יוסי מזרחי 6

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
יוסי מזרחי
צילום: צפריר אביוב
מומלצים