שתף קטע נבחר

ניר לוין: "כל עשרת המשחקים שנותרו מכריעים"

בתום תיקו 0:0 משעמם מול מכבי פ"ת שסיים את דרכה של הפועל ת"א בגביע הטוטו, התפנה המאמן למשחק מול אשדוד: "אני בטוח שעם הקהל הזה יהיה בסדר"

רק מאתיים צופים הגיעו היום (ג') לאיצטדיון בלומפילד כדי לצפות בהפועל תל אביב מסיימת את דרכה בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה ולא זכו לגמול על התייצבותם. המשחק חתם למעשה את שלב הבתים בגביע הטוטו היה נטול החשיבות ספורטיבית עבור שתי הקבוצות ונראה בהתאם. שני המאמנים, ניר לוין וגיא לוזון, ניצלו את המעמד כדי לתת הזדמנות לשחקני הנוער שלא הפיקו מהלכים גדולים ונפרדו בתיקו 0:0, למגינת לבם של הצופים. 

 

"שיתפנו הרבה צעירים מוכשרים כמו גם במשחק הקודם בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים" הסביר לוין. "יש קבוצת נוער מוכשרת מאוד למועדון הזה ואני בטוח שהשחקנים האלו ישתלבו בקבוצה הבוגרת יותר ויותר בעתיד".


משה בן לולו מאשדוד מול טל חן מהפועל ת"א במפגש קודם (אלי אלגרט)

 

עם כל הכבוד לנערים הצעירים, לוין מרוכז כולו במפגש הביתי הקרוב מול מ.ס. אשדוד, שכפתה על בית"ר תיקו 1:1 ואיפשרה לאדומים להתקרב מרחק שתי נקודות מהמוליכה. לוין מקווה כי קבוצתו לא תיפול באותה מלכודת שטומן אלון חזן וקורא לקהל לעזור לשחקנים ולהגיע למשחק.

 

"אני מקווה שכל הקהל השלנו יגיע לדחוף אותנו במשחק הזה" אמר המאמן. "אני בטוח שעם הקהל הזה יהיה בסדר. ראינו את היכולת של אשדוד במשחק האחרון מול בית"ר. מדובר במשחק חשוב, כמו כל יתר עשרת המשחקים המכריעים בנותרו לנו כדי להגשים את המטרה שלנו".

 

בהנהלת הפועל ת"א לא מסתפקים בהתנצלות של שלמה שרף על דבריו כנגד איבזיטו אוגבונה וממשיכים לזעום עליו, כמו גם על הפרשן רון קופמן שגיבה אותו בטלוויזיה. "המועדון הוציא הודעה מסודרת וכמובן שכולנו עומדים מאחוריה" אמר לוין. "דיברתי עם זיטו שאמר שבכל מקרה הוא לא כיוון את התנועה מול שלמה שרף".

 

אליניב ברדה ושי אבוטבול יתייצבו השבוע בפני ועדת משמעת פנימית בגלל התנהגותם במהלך המשחק בנתניה בשבת, אך לא צפויים לקבל עונשים חמורים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים