שתף קטע נבחר

בעתירה של בני סלע: אין מספיק שמפו

האנס הסדרתי טוען ליחס משפיל והתנכלות מצד הסוהרים. בנוסח העתירה, שהגיעה לידי ynet, הוא דורש לבדוק לאן נעלמה שמיכת הצמר הכחולה שלו, עם ציורי הדולפינים

אחרי ששיגע מדינה שלמה, ממשיך בני סלע ומגיש עתירות אסיר לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. ל-ynet נודע כי רק לפני מספר ימים הגיש האנס הסדרתי עתירה חדשה בה הוא מעלה שורה של טענות קשות נגד השב"ס, וטוען להתנכלות מצד הסוהרים.

 

פרט לטענות הידועות כי היכו אותו, סלע מפרט בעתירה כי לא מאפשרים לו לקבל לעיון עיתון יומי ואפילו לא את העיתונים הישנים, שאסירים אחרים זורקים. לטענתו, הוא מופלה לרעה לעומת אסירים אחרים, רק בשל העובדה שהוא חסר אמצעים ואין לו כסף לעשות מנוי לעיתון.

 

בנוסף, סלע טוען שהסוהרים סירבו לקבל ממנו ערעור שהגיש לבית המשפט העליון על הכאתו לכאורה, והוסיף כי אחד הסוהרים זרק לעברו את כתב הערעור "תוך זלזול והפגנתיות".

 

עוד טוען האנס כי בכל פעם שהוא מבקש להסתפר, זה הופך ל"פרויקט לאומי". מתוך העתירה: "מה, אני צריך להיראות כמו רובינזון קרוזו, עם שיער מגודל שאין לי מספיק שמפו לחפוף אותו וזקן עד לרצפה כדי שיתנו לי להסתפק ולהתגלח? מדוע התופעה הזאת חוזרת על עצמה שוב ושוב? בית המשפט מתבקש לשים לתופעה הזו סוף".

 

וזה עוד לא הכל. סלע פונה לבית המשפט ודורש שימצאו את שמיכת הצמר הכחולה שלו, עם ציורי הדולפינים, שנעלמה. לדבריו, מאז שהשמיכה איננה, הוא ישן עם שמיכה מעופשת, שקר לו איתה בלילות והוא מתגרד. מכיוון שקר לו, הוא גם מבקש שיאפשרו לו ללבוש את הגטעקס שלו.

 

הוא מוסיף וכותב שכאשר הוא שולח דברים לכביסה הוא נשאר ללא בגדים, כי אין לו בגדים להחלפה. "אני אמור להישאר עירום עד שהכביסה תחזור? והמבין יבין כי נגמרו לי הנימוקים".

 

בעתירה סלע מבקש גם שיחות טלפון ארוכות יותר מעבר ל-15 הדקות המוקצבות לו מדי יום, מכיוון שכך הוא לא מספיק להתקשר עם עורכי דין ולמצוא עורכי דין חדשים. עוד הוא טוען כי גם את אמו, המנסה לפעול למענו, מכשילים. 

 

דיון בעתירתו של סלע יתקיים בבית הסוהר בו נתון. בנפרד מכך, בקרוב יוגש נגדו כתב אישום בגין בריחתו מהכלא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סלע. זלזול והפגנתיות
צילום: ניב קלדרון
מומלצים