שתף קטע נבחר

שופטים: אסף קינן ומשה בוחבוט לא שובצו למחזור הקרוב

"גיבורי" המשחקים מעוררי המחלוקת במחזור האחרון נותרו מחוץ למשחקי ליגת העל בשבת הקרובה. אלון יפת ינהל את המשחק בין מכבי חיפה להפועל תל אביב

הוכנסו למקפיא? איגוד השופטים נמנע מלשבץ את אסף קינן ומשה בוחבוט ממשחקי המחזור ה-25 בליגת העל בשבת הקרובה. כזכור, קינן ובוחבוט "כיכבו" במשחקים עם החלטות השיפוט מעוררות המחלוקת.

 

 

קינן ניהל את המשחק בין הפועל תל אביב לבין מ.ס אשדוד, ואישר שער מעורר מחלוקת של סלים טועמה בדקה ה-90, כיוון שלא ברור אם הכדור עבר את קו השער. הקוון דני קרסיקוב היה זה שסימן לקינן כי מדובר בשער חוקי.


נשאר בלי משחק בשבת. משה בוחבוט (צילום: אלי אלגרט)

 

בוחבוט, לעומת זאת, ניהל את המשחק הטעון בטדי בין בית"ר ירושלים לבין מכבי חיפה, לא הרחיק את טוטו תמוז ופסק על פנדל לטובת בית"ר ירושלים. הוא גם הרחיק את אנדרסון ואת מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אחרי שהאחרון התפרץ לעברו באופן חסר תקדים.

 

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש ביום ראשון בקריית אליעזר את מכבי חיפה והפועל תל אביב, ולמפגש הזה שובץ הבינלאומי אלון יפת. חיים יעקב ישפוט במשחק המרתק שצפוי בשבת בין מ.ס אשדוד לבין מכבי תל אביב. מאיר לוי ינהל את המשחק באורווה בו ייפגשו מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
לא שובץ. אסף קינן
צילום: ראובן כהן
מומלצים