שתף קטע נבחר

נהג משאית נחקר לאחר שאיים על ח"כ שטייניץ

רכבו של חבר הכנסת חנה מאחורי משאית שחנתה במרכז ירושלים וכאשר יצא שטייניץ מחנות סמוכה התפתח ויכוח סוער בינו לבין הנהג, שבין היתר איים בדקירה. ח"כ שטייניץ: "הקלות הבלתי-נסבלת שבה מאיימים נהגים על עמיתיהם באלימות, משקפת הידרדרות לתרבות עבריינית מסוכנת"

נהג משאית מירושלים  עוכב היום (ג') לחקירה בחשד שאיים בדקירה על חבר הכנסת יובל שטייניץ (ליכוד). באירוע, בו הייתה מעורבת גם העוזרת הפרלמנטרית של שטייניץ, לא נפגע איש והחקירה בעניין נמשכת.

 

הנהג החנה את משאיתו במרכז ירושלים - בצומת הרחובות בן יהודה פינת מסילת ישרים - על מנת לפרוק סחורה וזמן קצר לאחר מכן החנתה עוזרתו של שטייניץ את רכבהּ מאחורי המשאית והמתינה לו. חבר הכנסת יצא מחנות סמוכה ובינו לבין הנהג התפתח דין ודברים, כאשר בין היתר איים הנהג לדקור את שטייניץ.

 

כוח משטרה שהוזעק למקום הפריד בין הצדדים, גבה תלונה מחבר הכנסת שטייניץ ועיכב את נהג המשאית - צעיר בשנות העשרים לחייו - לחקירה.

 

חבר הכנסת שטייניץ אמר לאחר האירוע: "הקלות הבלתי-נסבלת שבה מאיימים נהגים על עמיתיהם באלימות, משקפת הידרדרות לתרבות עבריינית מסוכנת, שכבר הובילה בעבר למקרי אלימות עם תוצאות טראגיות. נהג המשאית שאיים עלי בדקירה לא איים עלי כחבר כנסת כי אם כאזרח שהעיר לו על התנהגותו. על מקרים כאלו אסור לעבור בשתיקה. חובתו של כל אזרח להתלונן על איומים כאלה וחובתן של המשטרה ומערכת אכיפת החוק לפעול בתקיפות על מנת לעקור תרבות עבריינית זו מן השורש".

 

האיום הנוכחי על חברת כנסת אינו הראשון השבוע. אמש התקבל דיווח במשטרה מחברת התקשורת "פרטנר" כי אחד מלקוחותיה התקשר למוקד השירות והודיע: "אני עומד לירות בשרת התיירות אסתרינה טרטמן".

 

בעקבות קבלת הדיווח יצאו מיד שוטרים לביתו של החשוד ועצרו אותו. בחקירתו לא מסר הסבר משכנע מדוע הוא מעוניין לפגוע בח"כ טרטמן ורק אמר כי התקשר אל חברת פרטנר מאחר והוא אחד מלקוחותיה. מבדיקת המשטרה עלה כי החשוד הינו בעל עבר פסיכיאטרי ולפיכך הוחלט להעבירו לבית משפט השלום בתל אביב, שם התבקשו השופטים לשלוח אותו להסתכלות. במקביל נמשכה חקירת האירוע על ידי משטרת מסובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל שטייניץ
צילום: גיל יוחנן
מומלצים