שתף קטע נבחר

פדופיל בבלוג: אנחנו מיעוט נרדף

הבלוג "גם אני פדופיל", שהצדיק את הסטיה בנימוק כי מדובר במעשי אהבה, מצביע על כך שפדופילים בישראל אינם נרתעים ברשת. הבלוג הוסר בעקבות פניית ynet

"ילדים זכאים לאהוב כמו כולם וכמותם גם מבוגרים הנמשכים אליהם ואוהבים אותם". המילים המזעזעות האלה הופיעו בקטע הראשון שפורסם בבלוג "גם אני פדופיל". הבלוג פעל באתר הבלוגים ישראבלוג ומפעילו הזדהה בכינוי "williams". "אני גם נמשך לילדים, בנים בני 10-14 פחת או יותר", הוא כתב. בעקבות פנייתנו להנהלת נענע, מפעילת "ישראבלוג", הבלוג הוסר אמש (ב') מהרשת.

  

"שונאים אותי כי אני שונה"

יש לציין, כי williams לא ניסה לפתות קטינים בבלוג, לא הציג תמונות לא ראויות (אם כי בבלוג התנוססה

 תמונה גדולה של פניו של ילד קטן), וגם לא התוודה באופן חד משמעי על פשעים, אונס או על קיום יחסי מין עם קטינים, אך הוא בהחלט הביע תמיכה בהתנהגות כזו. 

 

"אני אוהב אותם ואני אעשה את זה רק עם מי שבאמת אוהב אותי בחזרה", הוא כתב בקטע שמתאר דיאלוג בינו לבין אדם המאשים אותו באונס קטינים וקורא לו סוטה.

 

"אם הוא (הילד) מרגיש כלפי רגשות חיוביים מספיק, אז למה לא ליהנות מזה גם מינית?", הוא תהה, "מה כבר התוצאות? מי יהרג? מי ימות? מה כבר יקרה אם הוא יתחרט יום אחד ויחליט של זה היה טעות? אז מה?".

 

בפוסט "קצת היסטוריה", williams המשיך וטען שהוא מיעוט נרדף והשווה את עצמו למיעוטים אחרים שנרדפו והיו להם פחות זכויות לאורך ההסטוריה כמו נשים, שחורים בארה"ב, יהודים בתקופת השואה, והומוסקסואלים.

 

"אנחנו עושים את אותה טעות כבר אלפי שנים ושונאים סתם את כל מי ששונה מאיתנו. אני שונה ממכם, אני אוהב מישהו שאתם לא. ובגלל זה אתם קוראים לי מפלצת ורוצים לפגוע בי או לפחות לנסות "לתקן" אותי - אבל אני לא צריך תיקון. אני פשוט אוהב משהו אחר, מישהו אחר, זה הכל".

 

אשליה של אנונימיות

הבלוג, שנפתח בשבוע האחרון וזכה לתגובות בודדות בלבד, נבלע בין עשרות אלפי הבלוגים של ישראבלוג וככל הנראה לא זכה לחשיפה יתרה. עם זאת, עצם פתיחתו מצביע על החופשיות בה אנשים מרגישים שהם יכולים להתבטא בה בחסות הרשת והאנונימיות החלקית שהיא מעניקה, אפילו אם מדובר בפנטזיה או סתם בבדיחה גרועה. בדיקת ynet הצביעה לאחרונה על הקלות הבלתי נסבלת בה מנסים מבוגרים לפתות ילדים בצ'טים.  

 

למרות שבלוגים רבים והודעות בפורומים עדיין נכתבים בשמות בדויים ומקווים לא להיחשף, האשליה של האנונימיות ברשת התפוגגה כבר מזמן. המשטרה מגיעה תוך דקות ספורות לגולשים המאיימים בהתאבדות במטרה להציל את חייהם, ויכולה באותה הקלות להתחקות אחרי עקבותיהם של כל מי שכותב מביתו או ממחשב קבוע באמצעות כתובת ה-IP, וצו מתאים של שופט.

 

מנענע, מפעילת ישראבלוג נמסר "בעקבות גילוי הבלוג הוא הוסר מידיית, ואנו מתייעצים עם עורך הדין על המשך צעדים שינקטו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
"סוג של אהבה"
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים