שתף קטע נבחר

ניר לוין: "זה היה ביזיון, נטפל בצורה קשה"

מאמן הפועל ת"א התבייש אחרי ה-4:0 בחיפה: "הדיבורים על אליפות הפחידו אותנו". טועמה ודגו (שסדק שמשה בחדר ההלבשה) עזבו ללא אישור, זעם גם על דה ברונו שהורחק ושיחק בחוסר חשק

הפועל תל אביב ספגה הערב (א') מפלה קשה במיוחד בקריית אליעזר, כשהובסה 4:0 בידי מכבי חיפה. חלומות האליפות של האדומים נראים כעת קלושים במיוחד, ובנוסף לכל הצרות הורחקו רמי דואני ולוסיאנו דה ברונו. אבל מתברר שלא רק בצד המקצועי נרשמה התפרקות.

 

 

בהפועל יחליטו האם להעמיד בפני ועדת משמעת פנימית את ברוך דגו וסלים טועמה, שהלכו להתקלח, לאחר שהוחלפו, ללא אישור מגורם מקצועי. דגו הזועם אף סדק שמשה במתחם חדרי ההלבשה בקריית אליעזר, מכבי חיפה תשקול פנייה ליריבה בבקשת פיצויים עבור הנזק שנגרם. "הייתי עצבני, ברור שבמחשבה לאחור לא הייתי צריך לעשות את זה", אמר דגו. "אין לי הרבה מה להגיד על המשחק, קשה להסביר מה קרה לכולנו".

 

מאמן הקבוצה, ניר לוין, התייחס לעבירת המשמעת: "הדברים יטופלו במסגרת המועדון. יש דרך לעשות את הדברים". על התנהלות המשחק אמר: "תקרא לזה התפרקות, ביזיון, כל מילה נכונה. כל מה שהיה יכול להשתבש, השתבש. היתה התפרקות מצדנו, זה לא צריך לקרות. הדיבורים על האליפות והניצחונות הרצופים רק הפחידו אותנו".

 

"אחרי חמישה משחקים טובים זה חבל עוד יותר, אבל נקווה לשחזר את היכולת של המשחקים הקודמים בהמשך". לוין הודיע לשחקנים כי ביום שני ייערך אימון, למרות שבמקור תוכנן יום חופש, והוסיף: "נאסוף את מה שצריך כדי להיראות טוב יותר מול מכבי פתח תקווה. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שהגעתי".


פאאס לא מצליח לעצור את קולאוטי (צילום: חגי אהרון)

 

בהפועל זעמו על לוסיאנו דה ברונו, שחוץ מלספוג כרטיס צהוב שני, הפגין - לטענת הקבוצה - חוסר רצינות וחוסר מוטיבציה במשחקו. לוין: "סיימנו עם שני אדומים וזה מביש. לגבי דה ברונו - עמדתי להחליף אותו אחרי שקיבל את הצהוב הראשון, שהיה לא ספורטיבי. זה יטופל באופן קשה בתוך המועדון, אבל אני לוקח אחריות עלי".

 

רוב השחקנים סירבו לדבר, אחד הבודדים שהסכים היה גיל ורמוט. "קשה לי להסביר מה קרה לנו, אולי אפשר לקרוא לזה התפרקות. קיבלנו שלושה שערים במצבים נייחים וזה בטח אסור שיקרה", אמר הקשר.


 

ניר לוין עם רוני לוי. היוצרות התהפכו (צילום: חגי אהרון)

 

על השאלה האם הפועל תל אביב איבדה בכך את סיכוייה לזכות באליפות, אמר ורמוט: "אנחנו לא מתעסקים בכלל באליפות,

 אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולראות לאן זה יוביל אותנו. הפסדנו היום נקודות חשובות אבל יש עוד הרבה בקופה. היום נראינו כאילו אנחנו עייפים ולא מכבי חיפה ששיחקה משחק באירופה באמצע השבוע".

 

יגאל אנטבי: "שיחקנו לא טוב, ועוד היתה לנו הזדמנות לחזור עם הפנדל. כרגע אין רצון לדבר על אליפות, מעכשיו נעבוד ממשחק למשחק".


מכבי חיפה - הפועל תל אביב - 3

ציונים
מכבי חיפה ציון הפועל תל אביב ציון
ניר דוידוביץ' 7 שביט אלימלך 3
אייל משומר 7 דני בונדר 4
דקל קינן 7 חבייר פאאס 3
אלון חרזי 7 רמי דואני (הורחק) 3
חיים מגרלשווילי (41) 6 יגאל אנטבי 4
חאבייר דירסאו 6.5 וולינגטון 4
עבאס סואן 6.5 וואליד באדיר 3
ליאור רפאלוב 8 סלים טועמה (80) 3
יניב קטן 6 ברוך דגו (72) 4
גוסטבו בוקולי 7 גילי ורמוט (58) 4
רוברטו קולאוטי 5.5 איזביטו אוגבונה 4
מחליפים   מחליפים  
אדורם קייסי (41) 6 ביבראס נאתכו 4
רביד גזל (61) 6 לוסיאנו דה ברונו (72 הורחק)  
מאור מליקסון (78)   איבן יוליץ' (80)  
רוני לוי 7 ניר לוין 4


פורסם לראשונה 18/03/2007 22:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניר לוין
צילום: צפריר אביוב
מומלצים