שתף קטע נבחר

נשים מגלות: ככה אנחנו אוהבות את זה במיטה

שאלנו עשרות נשים מה הן הכי רוצות שגברים יעשו להן במיטה, וקיבלנו כל-כך הרבה תשובות מעניינות, שכתבה אחת פשוט לא מספיקה. ואנחנו מה? יודעות הכל לבד? גברים, כתבו לנו את עצת המיטה הטובה ביותר שלכם לנשים

אנחנו שאלנו שתי שאלות:

 

1. "אילו יכולת לדבר עם בן זוגך על הסקס שלכם בכנות מוחלטת, מהי העצה הכי חשובה שהיית נותנת לו?"

 

2.  מהי עצת המיטה הטובה ביותר שאת יכולה לתת לגבר הישראלי?

 

עשרות נשים נענו לאתגר ונתנו לנו את התשובה הכנה ביותר שלהן על אחת משתי השאלות. הנה 25 התשובות הכי מעניינות שקיבלנו, שמובאות כאן בשם אומרן, ללא עריכה ובדיוק כפי שנמסרו לנו:

 

עדינה, 35, מנהלת בחברת היי-טק: 

"תספר לי מה אתה אוהב בגוף שלי ואל תקמץ במילים, כי אני אף פעם לא אתעייף מלשמוע כמה אתה אוהב את הריח שלי ואת הציצים שלי ואיך התחת שלי עושה לך את זה כמו שאף אחת אחרת לא עשתה לך. תגיד לי שהסקס איתי הוא הסקס הכי מטריף שהיה לך אי-פעם, ולעולם אל תאמר לי שאצל מישהי אחרת היה לך יותר טוב ושהיא ידעה לעשות לך משהו יותר מרגש ממני. לעולם לא!"

 

שרון, 24, מאפרת במה: 

"גבר לא צריך לצפות לקבל ציונים, כי לפעמים לא נעים לנו לתת לו 'שבע' ואז אנחנו מעגלות למעלה וזה לא תמיד אמיתי. חוץ מזה, שלא יספר לאישה שאיתו על נשים אחרות שרוצות אותו כי זה ממש לא מעלה את היוקרה שלו".

 

סיגלית, 36, פקידה:

"תן לי להסביר לך בדיוק מה אני אוהבת במין אוראלי. אל תבוא לי עם גיוונים והמצאות, ואל תציע לי תרגילי סימטריה ונתינה הדדית. אני צריכה להתרכז כל-כולי בהנאה שלי. אם אתה רוצה לנשוך קלות את הדגדגן שלי, תעשה את זה בשיא העדינות ותחכה לתגובה שלי. ואם אני אגיד שזה כואב לי, תפסיק ואל תיעלב".

 

עפרה, 32, סייעת בגן ילדים:

"לא כל מגע וחיבוק צריכים להוביל לסקס. לפעמים, אנחנו אוהבות מגע וחיבוק רק בשביל חיבוק וחיזוק. ובאשר לסקס ממש, יש לי שני טיפים, שכמעט סותרים זה את זה, אבל זה מאוד מחייה את הסקס: שוקולד למריחה וקללות עסיסיות. והמבין יבין. ורגע, אנחנו אוהבות לדבר על זה אחרי, אז אל תמהרו להפנות את הגב".

 

יעלה, 32, אשת שיווק:

"אני רוצה שתדע שיש לי יכולת להגיע לרצף אורגזמות, אם רק תהיה מספיק סבלני איתי. אחרי שעזרת לי להגיע לאורגזמה אחת תן לי כמה שניות לנוח ואל תיגע. אחר-כך תחזור שוב, בעדינות, כמו קודם, ותוך כמה זמן זה יקרה לי שוב. ואחר כך נלך גם על פעם שלישית וכך הלאה, עד שאני אתעייף. ומצידי, תספר את זה לחברים שלך. אולי נעשה טובה לעוד כמה נשים".

 

אילנה, 40, זמרת:

"הגבר הישראלי לוקח נשים כמובן מאליו, אז שיידע שבכל שלב – גם אחרי הסקס – אסור לקחת אישה כמובן מאליו. וחשוב שישתדל לגוון, ולהיות יותר יצירתי במיטה. משום מה גברים חושבים שכשהם באים עם הרעיון לשתף עוד פרטנרים במיטה זה מחמיא לנו. אז לא, זו לא פנטזיה שמחמיאה לנו".

 

אורית, 26, צלמת:

"בוא נחפש ביחד את נקודת הג'י שלי. אני לא יודעת אם נמצא אבל שווה לנסות. אחר כך אשמח מאוד לחפש גם את נקודת הג'י שלך. עצם המחשבה על זה כבר מגרה אותי".

 

תמי, 27, מורה:

"אל תשווה לעצמך קול סקסי בכוח, כי זה מגוחך ופאתטי. ובמיטה, תשמיע קול כשאתה נהנה. אל תתחפש לאחד מהמוסד".

 

מירי, 50, פסיכולוגית:

"אני רוצה שתסתכל לי בעיניים בזמן שאנחנו מתעלסים, עד שאגיע לאורגזמה".

 

דלית, 50, קוסמטיקאית:

"גברים צריכים להבין שני דברים: א. אנחנו מתות על חפוזים וסוערים וזה לא נכון שכל סקס חייב להיות חגיגה מתמשכת. ב. שיפסיקו לנשוך את הפטמות כמו איזה קליגולה".

 

אלונה, 31, עיתונאית:

"אל תדחוף לי את הראש ל'שם'. אני יודעת טוב מאוד שאתה אוהב את זה הכי בעולם, אבל זה שאתה מתעקש שאעשה זאת ברגע שמתאים לך (כלומר, כבר על ההתחלה) מכניס אותי למצב-רוח של 'דווקא'".

 

דינה, 62, גמלאית:

"המיניות שלנו התעייפה מאוד, ואני זקוקה לסימנים ממך שאתה משתוקק אלי. למשל, כשאנחנו נוסעים יחד ברכב ועוצרים ליד רמזור אדום, תחליק בעדינות את ידך בין הרגליים שלי. אם אני בחצאית, אולי תשחיל אצבע לתוך התחתונים שלי. זה יעורר אותנו והמין שלנו יהיה פחות רוטיני".

 

רינה, 26, פזיותרפיסטית:

"אני רוצה שתעשה לי מין אוראלי הרבה זמן, ולא חשוב כמה זמן ייקח לי עד שאגמור. ואני רוצה שמפעם לפעם אתה תגמור באוננות או שאפילו תוותר על השפיכה, כדי לעשות לי טוב".

 

מלכה, 29, תזונאית:

"אף פעם, אבל אף פעם (האם אני מבהירה את עצמי מספיק?) אל תנסה להיכנס לי לנרתיק לפני שהייתה לי אורגזמה אחת לפחות. ואם תהיה מספיק חכם לתת לי את זה, ממש לא יהיה אכפת לי מה יקרה אחר-כך, ואני גם לא ארוץ לאמבטיה אחרי שאתה גומר, כדי להשלים את מה שלא יכולתי לקבל ממך. ותספר את זה גם לכל החברים שלך, בבקשה".

 

ליאת, 40, פסיכולוגית:

"שגברים לא ינסו להיות חכמים ומתוחכמים מדי בחיזור אחרי אישה, כי המחזרים הכי גדולים הם החייתים האלה, הברורים וחסרי הפוזה. את התחכום שישאירו להיי-טק ולמשרד. בכל הנוגע לסקס, הייתי אומרת אל תעבדו עם הראש, כי כמה שאתם חושבים פחות, ככה יוצא לכם יותר טוב".

 

אתי, 28, עובדת כוחות הביטחון:

"האבזרים האלה שגברים מכניסים למיטה כדי להראות שהם יצירתיים, לא תמיד מחמיאים לנו, הנשים. כשגבר מגייס פלסטיקים בפעמים הראשונות שלו יחד עם אישה, זה עלול להעליב אותה, כאילו הוא אומר שהיא לא מספיקה בשבילו".

 

יערה, 24, סטודנטית למשחק: 

"נתחיל מזה שהדגדגן שלי הוא דבר עדין, אז גע בו בעדינות ואל תתנפל עליו כאילו אתה מתכוון לחפור שם שוחה. ואם אבקש שתעשה את זה יותר מהר או יותר לאט, אל תחשוב שאני לא יציבה בדעתי. עשה מה שאני מבקשת ואנא, אל תספר לי שהחברות הקודמות שלך אהבו את זה בדיוק איך שאתה עושה את זה, כי אצלי זה שונה".

 

סוניה, 56, מנהלת בכירה:

"יש טריק אחד פשוט, שמדליק אותי מאוד: תעביר אצבע בעדינות, ממש כמו תיפוף, לאורך כל עמוד השדרה שלי, מלמעלה עד למטה, ממש עד קצה עצם הזנב, ותשתהה שם".

 

רונית, 47, מנהלת מקומון:

חשוב שגבר יחזר ויחזר ויחזר, ושייתן לאישה תחושה שכשיש לה אותו, היא לא צריכה מכון או ספא. מה שאומר שיידע שעיסויים, שמנים והרפיה, זה חלק חשוב מהעניין. ולגבי אהבה, שישמרו על האמצע כמו על ההתחלה, שכל הזמן יוכיחו שהם אוהבים. וכן, שיגידו את זה. הרבה".

 

מרגלית, 37, עקרת בית:

"אם אתה רוצה שאני אהיה הכי מחורמנת, תשקיע בי רומנטיקה. תזמין אותי לארוחת צהריים מאוחרת עם יין ומאכלים אניני טעם. אחר-כך תציע לי לטייל יחפים בים, תראה לי את השקיעה ותתנשק איתי ארוכות. אחר-כך אני מבטיחה לך את הזיון הכי מדליק שידעת בחיים".

 

ליאת, 31, מפיקה במשרד פרסום:

"אל תיעלב לי מזה שאני שואלת במה אתה עוסק והאם אתה מסודר כלכלית. אני רוצה להגיד לך שההצלחה הכלכלית של הגבר היא מאוד סקס-אפילית, ממש כמו יופי אצל אישה. אפשר להסתדר גם בלי, אבל זה הרבה יותר מדליק עם, ואני לא מגנה אותך שאתה אוהב את הציצים הגדולים והזקופים שלי".

 

מורן, 28, פקידה:

"אל תהיה טוב מדי. אל תצא מגדרך בחיזור עד כדי חנק. ונסה לא לפתוח את כל הקלפים בפגישה הראשונה. אל תכנס איתי מהר מדי למיטה כי זה יפסיק לעניין אותי. הייה אתגר. זה לא פחות חשוב לנו מאשר לכם".

 

עינת, 30, רופאת שיניים:

"אחרי שהתעלסנו וגמרת, לך לאמבטיה, תרטיב מגבת במים חמים מאוד, תסחט לגמרי ותבוא לנגב לי במגבת הלחה והחמה את שאריות המיצים שלך ושלי. אין לך שום מושג כמה שזה מדליק".

 

מוניק, 33, בעלת מספרה:

"כדאי שגברים יבינו שפרגון לאישה מצביע על ביטחון עצמי ולא להיפך. וחשוב שלא יפחדו או ייעלבו, כשאישה מנסה ללמד אותם קצת על מה שהיא אוהבת. חוץ מזה, נורא חשוב לנו הנשים לדעת איפה אנחנו במיטבנו, ויש גברים שפשוט שותקים. דברו, ספרו איפה נהניתם, מה אהבתם, שיהיה לנו חשק להמשיך".

 

ענת, 24, עובדת סוציאלית:

"הייה קשוב כל הזמן, ותן את התחושה שמי שאיתך באמת מעניינת אותך ומושכת אתך. אבל, באמת. אנחנו מאוד מרגישות מתי זה לא באמת".

 

בשבוע הבא: עוד 25 נשים נותנות תשובות כנות, חושפניות וסקסיות!

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כן, ככה...
צילום: אימג' בנק
צילום: Able Stock
תראי לו את הכתבה הזו, שילמד משהו!
צילום: Able Stock
לאשה בפייסבוק
מומלצים