שתף קטע נבחר

אנה ניקול סמית מתה כתוצאה ממנת יתר

בדו"ח הנתיחה שלאחר המוות נקבע סופית כי נערת פלייבוי לשעבר מתה כתוצאה ממנת יתר של תרופות וכי לא מדובר ברצח או בהתאבדות

מותה של אנה ניקול סמית נגרם כתוצאה ממנת יתר של תרופות, כך נקבע בדו"ח הנתיחה שלאחר המוות שפורסם היום (ב'). מפקד משטרת פלורידה, צ'רלי טייגר, אמר שלא היו למותה אלמנטים פליליים - וכי לא מדובר בסמים לא חוקיים, אלא בתרופות מרשם שבהן סמית היתה מטופלת. "לא מצאנו דבר שמצביע על עברה כלשהי", הוסיף. נערת פלייבוי לשעבר אנה ניקול סמית מתה ב-8 בפברואר בגיל 39 לאחר שהתמוטטה בבית מלון בפלורידה. מאז ועד היום לא היתה ברורה סיבת המוות והתנהלה חקירה משטרתית בנושא. שמועות שונות נפוצו ובהן השערות לפיהן סמית נרצחה או התאבדה. כעת, כאמור, סוברים כי מנת היתר לא היתה מכוונת וכי מותה לא היה כרוך בפלילים.

 


אנה ניקול סמית. יותר מדי תרופות (צילום: איי.פי)

 

סמית, ילידת טקסס, החלה את דרכה כחשפנית במועדון לילה לפני שפרצה לתודעה כשפנפנת פלייבוי כשהופיעה על שער המגזין ב-1992. היא נבחרה לנערת השנה של פלייבוי ב-1993 והפכה לדוגמנית מצליחה. ב-1994 היא נישאה לאיל הנפט המיליארדר הווארד מרשל, כשהיתה בת 26 והוא בן 89. שנה לאחר מכן הוא מת, ומאז היא נמצאה במאבק משפטי עם בנו של מרשל, פירס, סביב הבעלות על נכסיו. בית משפט בקליפורניה פסק לטובתה 474 מיליון דולר. פירס מת ביוני 2006 אבל משפחתו הודיעה שתמשיך במאבק המשפטי. סמית הופיעה בכמה סרטי קולנוע, ביניהם "הקפיצה הגדולה", "גורד שחקים" ו"האקדח מת מצחוק 1/3 33". בשנים 2004-2002 כיכבה סמית בתוכנית ריאליטי משלה, "המופע של אנה ניקול".

 

בספטמבר האחרון חוותה סמית טרגדיה. שלושה ימים לאחר שילדה בת, מת בנה בן ה-20, דניאל סמית, בבית חולים באיי הבהאמה. בדמו נמצאו כמה סוגי סמים. בינתיים זהות אביה של בתה בת השישה חודשים של סמית נמצאת עדיין במחלוקת ולא פחות מארבעה גברים שונים טענו כל אחד כי הוא האב האמיתי. בצוואתה של סמית, אותה כתבה בשנת 2001, ביקשה להעביר את כל נכסיה לבן זוגה, האוורד סטרן. זאת, על מנת שישמש כנאמן לכספים עבור בנה, דניאל סמית. דניאל מת, כאמור, לפני מספר חודשים ועדיין מתנהלת חקירה לגבי נסיבות מותו.

 

מותה של סמית עורר מספר שערוריות. כך למשל, שר ההגירה של איי בהאמה, שיין גיבסון, התפטר מתפקידו לאחר שנחשפו קשריו עם שפנפנת הפלייבוי המנוחה. לאחר שפורסמו תמונות בהם נראה השר במיטה עם סמית' כשהשניים מחובקים נטען כי השר האיץ את בקשתה לאישור תושבות קבע באיים על רקע יחסיהם. בנוסף, מאבקה של אמה לקבל חזקה על גופתה נכשל, ובית המשפט לערעורים בפלורידה אישר את ההחלטה לקבור את גופתה של סמית באיי בהאמה.

 

לאחרונה נמכרו יומניה של סמית במכירה פומבית באינטרנט לאיש עסקים גרמני תמורת יותר מחצי מיליון דולר. הקונה, שביקש להישאר בעילום שם, אמר כי בכוונתו למכור את התכנים לגופי תקשורת שונים. סביר להניח כי הדי הפרשה ישמעו עוד זמן רב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנה ניקול סמית. טרגדיה
צילום: איי פי
לאתר ההטבות
מומלצים