שתף קטע נבחר

המתנות המומלצות לחג

למוצאי האפיקומן: אספנו עבורכם את כל המתנות המומלצות לחג - סלולרים שווים, גאדג'טים מגניבים, ומשחקי מחשב שלא תרצו לעזוב. חג שמח

חג הפסח בפתח, וזה הזמן לבקש מתנות שוות לחג על מציאת האפיקומן. ליקטנו את הגאדג'טים השווים ביותר, סלולרים משוכללים ונגנים, מצלמות טובות וקונסולות חדישות - כל המתנות הפוטנציאליות מסודרות לפי מחיר. חג שמח!

  


 

עכבר "אף" - לסובלים מכאבי יד

 עכבר ה-Wowpen מיועד בעיקר למי שסובל מבעיות כתוצאה משימוש ממושך בעכבר בעל צורה סטנדרטית (תסמונת מנהרת שורש כף היד).

 

ניתן לאחוז בעכבר ממש כמו בעט והוא מאוד נוח לשימוש. הדיוק שלו בא לידי ביטוי בעבודה מול תוכנות גרפיות. הפתרון הזה עשוי לשמש במקום לוח גרפי אבל בשום פנים ואופן לא כעכבר המיועד למשחקי מחשב, למשל. נסו לדמיין שאתם אוחזים בעט בזמן משחק ב-Quake 4 – לא נוח כלל. (מישל דור)

 

מחיר: כ-169 שקלים. לסקירה

 

Command & Conquer 3 - משחק אסטרטגיה מצויין

אחד המשחקים הגדולים של השנה יוצא לשוק בדיוק עכשיו, לכבוד הפסח. דורות של שחקני אסטרטגיה גדלו על ברכיה של סדרת Command & Conquer, והנה הגיע תורו של דור חדש.

 

C&C 3 חוזר לעתיד הדמיוני שבו נאבקים אנשי ה- GDI בלוחמי ה- NOD, בראשותו של קיין האימתני, על השליטה במצבורי הטיבריום שממלאים את העולם. מנוע גרפי חדשני, סרטונים בהשתתפות שחקנים מוכרים מסדרות מד"ב והמון אקשן מחכים לחובבי האסטרטגיה שביניכם. (יובל בירב, vgames)

 

מחיר: כ-197 שקלים. להשוואת מחירים

 

PICOOZ - מסוק על שלט

המסוק הקטן PICOOZ מגיע באורך של 17 ס"מ ורוחב של 4 ס"מ ובמשקל של פחות מ - 10 גרם, מרחף בחדר בצורה לא רעה בכלל ומהווה גאדג'ט חביב.

 

המסוק מגיע מוכן לטיסה ואינו דורש הרכבה, ונשלט באמצעות שלט רחוק אינפרא אדום, בעל 2 ערוצים המאפשר לשלוט גם על הרוטור העליון וגם על הרוטור בזנב המסוק, שכל אחד מהם מונע במנוע משלו.

 

למרות שבקטע של עלייה וירידה הוא מגיב יפה, לא הצלחתי להביאו למצב של הטסה קדימה ואחורה, מה שדי תסכל אותי. אמנם מסופקות עימו משקולות מתכת קטנות לאיזונים אבל כמה שלא ניסיתי הצלחתי רק לגרום לו לעלות ולרדת ולהביאו לריחוף מושלם- חביב אבל די מתסכל.

  

סוללת הליתיום הפנימית של המסוק מאפשרת עד 6 דקות של טיסה, וזאת לאחר הטענה של 30 דקות מהשלט רחוק עצמו, לו כבל קטן המתחבר למסוק. מומלץ לרכוש סוללות AA נטענות בגלל שהשלט צורך לא פחות משש כאלה. (מישל דור)

 

מחיר: כ-239 שקלים. הפצה: גאדג'טשופ

 

מערכת רמקולים עבור כונני USB

הרמקולים של Juster מתחברים להתקני זכרון נייד באמצעות USB ומנגנים את קובצי המוזיקה המאוחסנים עליהם. בגב המכשיר ישנה גם כניסה אליה ניתן לחבר את כרטיס הקול במחשב או כל נגן אחר.

   

למערכת כפתורי שליטה בסיסיים כמו עוצמה, טון, דילוג והפסקה. הצלילים עמוקים וברורים, רמת הסאונד טובה מאוד, והמכשיר מוציא איכות שמע הרבה מעבר למצופה. (מישל דור)

 

מחיר: כ-249 שקלים. לסקירה

 

Habu – העכבר המושלם

עכבר זה, שהגיע אלינו הישר מיצרניות העכברים הגדולות בעולם, מיקורסופט ורייזור, מתוכנן לענות על צרכיהם של כלל משתמשי המחשב: מגיימרים ועד עורכים גרפיים הדורשים עבודה מדויקת.

 

מה גרם לנו כל כך לאהוב אותו? אם זה העיצוב האלגנטי, אם זאת הנוחות המפנקת, אם זה הדיוק הגבוה שהוא מציע, ואם זה סתם האור הכחול המגניב שיזרח ממנו בלילה.

 

נקודה אחת קטנה לרעתו של העכבר הוא המחיר - בכדי להרשות לעצמכם כזה עכבר מדהים, תאלצו להפרד מכ-300 שקלים. אבל היי, בשביל הנאות צריך לשלם קצת, לא? (אורן שטיין, HWzone)

 

מחיר: כ-300 שקלים. להשוואת מחירים

 

  

Final Fantasy XII - משחק תפקידים מהגדולים שיצאו

משחק התפקידים המושקע יצא לשוק באירופה לפני כחודש – האחרון בסדרה המהוללת שיוצא לפלייסטיישן 2, ואחד המשחקים ה"גדולים" האחרונים (חוץ מ- God of War II) שיוצא לקונסולה המזדקנת לפני שהיא מוחלפת באופן סופי על ידי הפלייסטיישן 3.

 

חובבי הסדרה כבר יודעים למה לצפות: משחק ארוך מאוד (עשרות רבות של שעות) עם עלילה מפותלת, סרטוני קישור מהיפים שיש, עולם דמיוני וקסום מלא בהרפתקאות והמון-המון משימות. חוויה אמיתית! (יובל בירב, vgames)

 

רשמים ראשונים מהמשחק

 

מחיר: כ-312 שקלים להשוואת מחירים

 

מוטורולה HT 820 – אוזניות אלחוטיות למוזיקה

אין ספק שהמוזיקה כובשת את התחום הסלולארי במהירות, ואחרי שגם תקן ה-Bluetooth האלחוטי התפתח כיום ניתן במרבית המכשירים המשווקים בישראל לשמוע בצורה אלחוטית (באמצעות טכנולוגיית ) מוזיקה באוזניות.  ה-HT820 הן אוזניות סטריאופוניות מצוינות ומומלצות לאנשים שרוצים להתנתק מהחוטים ולשמוע מוזיקה צלולה ללא פשרות.  (עומרי לוי)

 

מחיר: כ-380 שקלים. להשוואת מחירים

 

משגר טילים -USB

משגר קטן מתחבר למחשב בעזרת יציאת ה-USB, ועליו מוטענים שלושה טילים עשויי ספוג (ניתנים לרכישה במקרה ואבדו במחיר 22 שקלים לטיל), וטווח הירי היעיל הוא כמטר וחצי - מעבר לטווח זה הטיל מאבד את דיוקו. הטילים ניתנים לירי בודד בלבד כך שתשכחו ממטח הרסני אל שכנכם לאופן ספייס.

  

המשגר מופעל בעזרת שלוש סוללות AA (לא מסופקות) כאשר זמזום המנוע החשמלי של מערכת השיגור מעלה את המתח לקראת הירי. התוכנה משמיעה קול דרמטי בשיגור אולם מעבר לכיוון ושיגור הטיל היא אינה מוסיפה דבר. (מישל דור)

 

מחיר: כ-389 שקלים. לסקירה

 

Ipod Shuffle - נגן קטן וצבעוני

נגן ה-Shuffle הקטן של אפל, מגיע בחמישה צבעים: כחול, ירוק, כתום, ורוד והצבע המקורי - אפור, כולם בגוון מתכתי, ובנפח של 1 גיגהבייט.

 

בנגן יש תפס (קליפס) חזק, אשר מאפשר להצמידו לתיק, לבגד, לכובע או לחתול ובעצם - לכל מה שתרצו. הנגן לא יפול מהבגד גם באמצע אימון אירובי נמרץ או ריצה בפארק - ואין צורך בכיס כדי לשאתו. 

 

בצד החסרונות אפשר למנות את החוסר במסך כך שאין אפשרות לדעת מה מתנגן או לבחור באומן ושיר מסויים וכפתורים קטנים במקצת ולא נגישים. כמו כן, חיסרון גדול נוסף הוא העובדה שאפל, כמו בכל נגני ה-iPod, כובלת את לקוחותיה להטענת הנגן במוזיקה דרך תוכנת iTunes. התוכנה אינה מאפשרת להטעין מוזיקה דיגיטלית מוגנת DRM, שנרכשה בחנויות מוזיקה אחרות.  (ניב ליליאן)

 

מחיר: כ-449 שקלים.

 

ה-MX Revolution של לוג'יטק  - עכבר מדוייק

כשלוגי'טק הסבירה ברצינות תהומית שמדובר ב"עכבר פורץ דרך", התאפקנו לא לצחוק - כי מה כבר יכול להיות פורץ דרך בעכבר? אבל האמת היא ש-MX Revolution הוא יופי של מוצר.

 

מדוייק, נוח, ויצירתי - עם חיווי על מצב הטעינה של סוללת הליתיום-יון המובנית, סוליות טפלון שגורמות לו להחליק בקלילות ותכונת ה"Free Spin" של הגלגלת המשודרגת. עד שלא ניסיתם לא תבינו. בקיצור: אחד העכברים הכי נוחים שפגשנו. מה שמסביר את המחיר השערורייתי שלו. (שוקי גלילי)

 

כ-459 שקלים. להשוואת מחירים

 

JABRA JX10 – אוזניה קלה עם סוללה חזקה

ה-JX10 היא אוזנייה קלה, במשקל נוצה יושבת מצוין על האוזן בעלת מנגנון לסינון רעשים (מוצלח מאוד לעומת אוזניות אחרות), והכי חשוב מחזיקה שעות רבות של דיבור. כמו כן האוזנייה נחשבת כיוקרתית ואיכותית מסוגה - למי שחשוב גם לעשות רושם, לא רק לדבר.

 

מחיר: כ-449 שקלים. להשוואת מחירים

  


 

Sony Ericsson K610 - תמורה טובה למחיר

המכשיר הסלולרי היעיל ביותר בישראל מבחינת תועלת למחיר, בעל נגן MP3, מצלמה ברזולוציית 2 מגה פיקסל ורמקול חזק. המכשיר מעולה לאנשים בעלי תקציב בינוני (סטודנטים, תלמידים וכו') שרוצים מכשיר ברמה גבוהה יותר ממתחריו הבינוניים. (עומרי לוי)

 

מחיר: 1080 שקלים ברשת אורנג', 999 שקלים ברשת סלקום.

 

Sony Ericsson Z610 – סלולרי בעיצוב מיוחד

מכשיר שדומה בתכונותיו לאחיו הבוגר ה-K610 רק שבמכשיר זה יש נגיעה של עיצוב מיוחד, המכשיר בנוי בצורת צדפה ועטיפתו כמראה (מומלץ כמתנה לחברה). כמו כן גם כאן יש למכשיר יכולות נגינת קובצי MP3 ויש בו מצלמת 2 מגה פיקסל. (עומרי לוי)

 

מחיר: 1368 שקלים ברשת אורנג'

 

אולטרא דיגיטלית - Canon Ixus i7

PowerShot SD40 (או Ixus i7 zoom, כפי שהיא נקראת בחלק ממדינות העולם), המופצת בארץ על ידי קרט, היא אחת המצלמות הדיגיטליות הכי קטנות ומתקדמות בעולם. כמיטב המסורת של משפחת Ixus, מדובר במצלמה יפהפיה, דקת גזרה ומעוצבת, שמבטיחה איכויות צילום גבוהות במיוחד.

 

לגוף המתכת במשקל של 105 גרם ונפח קטן משל חפיסת סיגריות, הצליחה Canon לדחוס רזולוציה של 7.1 מגה-פיקסל, צג 1.8 אינטש, זום אופטי x2.4 ומנגנון זיהוי פנים. הדגם הזה, שמבוסס על המעבד Digic III, אמור להתמודד היטב עם תנאי צילום מאתגרים ולהפיק תמונות חדות, ללא פלאש, גם בתאורה חלשה. (שוקי גלילי)

 

מחיר: החל מ-1850 שקלים. להשוואת מחירים

 

Sony Ericsson K800i - סלולרי עם מצלמה טובה

מכשיר סלולרי עסקי בסדרה עם מצלמה ברזולוציית 3.2 מגה פיקסל בעלת מנגנון אוטו-פוקוס מתקדם. מכשיר בצבע שחור מעוצב בצורה אלגנטית, בעל מסך גדול וברור, תמיכה מליאה ב-MP3 ויכולת להעלאות תמונות ישירות לבלוג הסלולארי BLOGGER של גוגל. (עומרי לוי)

 

מחיר: 2088 שקלים ברשת אורנג', 2335 שקלים ברשת סלקום.

  

Sony Ericsson W850i - סלולרי לחובבי המוזיקה

המכשיר הצעיר שבסדרה במיוחד לכאלה שאוהבים לשמוע מוזיקה, (והרבה) עם זיכרון גדול במיוחד (1GB) ויכולת זיהוי שירים TRACK-ID ושלל תכונות ותוכניות להפיג את הזמן הפנוי בנסיעות (או סתם במשרד ובלימודים). המכשיר מגיע עם מצלמה ברזולוציה של 2 מגה פיקסל. (עומרי לוי)

 

מחיר: 2088 שקלים ברשת באורנג'.

 

Pivot X830 - סלולרי דקיק שגם מנגן

X830 של סמסונג הוא סלולרי GSM בעיצוב Slider סיבובי, עם צליל 64 פולי והרבה תכונות מפתיעות. הוא מגיע עם זיכרון בנפח של 1GB וצג צבעוני (18 ביט), יודע לנגן מוזיקה בפורמט MP3, כולל מצלמת 1.3 מגה-פיקסל מובנית, תומך ב-Bluetooth וכולל יציאת USB. את כל זה, במשקל של 72 גרם בלבד, יכולים לקבל במקומותינו מנויי אורנג' וסלקום. (שוקי גלילי)

 

מחיר: החל מ-2300 שקלים. להשוואת מחירים

 

Wii - קונסולת המשחקים המגניבה

הקונסולה החדשה של נינטנדו כבשה כבר את כל העולם בסערה – למה לא אתכם? היא קומפקטית, מגניבה ומצליחה לגרום להמון אנשים לקחת את השלט לידיים ולהתחיל לשחק.

 

איך היא עושה את זה? בעזרת שלט חדשני שרגיש לתנועה, והופך את חוויית המשחק לאינטואיטיבית במיוחד. נכון, הגרפיקה לא מתקרבת לקרסולי ה- Xbox 360 או הפלייסטיישן 3 החדשה, אבל לפחות מחקר אחד כבר הוכיח שחצי שעת משחק ביום ב- Wii Sports יכול לעזור לכם להוריד את המשקל העודף שתצברו במהלך החג.  (יובל בירב, vgames)

 

 

מחיר: כ-2300 ש"ח. להשוואת מחירים

 

Nokia E61 - דור שלישי לעבודה משרדית

מכשיר הסלולר מבוסס מערכת סימביאן של חברת נוקיה, בעל מקלדת מליאה, דור שלישי. מכשיר פשוט נוח ויעיל לעבודה מול OUTLOOK ודואר אלקטרוני. חוסך שעות עבודה במשרד ומאפשר לעבוד ללא הפסקה גם בדרכים. לא מומלץ לאנשים שאוהבים דברים קטנים, המכשיר גדול מימדים אך חזק בביצועים. (עומרי לוי) 

 

מחיר: 2340 שקלים ברשת אורנג', 2669 שקלים ברשת סלקום.

  

 

MIO C510 - ניווט ודיבורית

לאנשים שרוצים את מכשיר הניווט לרכב וגם צריכים דיבורית סלולרית למכשיר הנייד שלהם - המכשיר המומלץ הוא ה-C510 של חברת MIO, המכשיר בעל מסך בגודל 3.5 אינץ' גדול ואיכותי גם באור שמש בהיר. המכשיר מצויד בתוכנת IGO, כמו כן המכשיר בעל דיבורית Bluetooth מובנית ואיכותית ומאפשר לקבל ולהוציא שיחה ממכשיר הניווט כשהסלולרי בכיס.

 

מחיר: כ-2390 שקלים. להשוואת מחירים

 

אוזניות לסוציומטים - QC3 A

Bose, יצרנית שמוכרת בעיקר בזכות מערכות ההגברה שלה, מציעה לכם להתנתק מהעולם עם QuietComfort 3. אלו אוזניות, מרופדות, ארגונומיות, מעוצבות ובעיקר: אטומות לחלוטין לעולם החיצון. האפקט הזה - כך מסבירים ב-Bose - הושג באמצעות טכנולוגיה מיוחדת שמנטרת, מנתחת ומבטלת את הרעשים שחודרים לאפרכסת מבחוץ. מצויין לסוציומטים עם כיסים עמוקים. (שוקי גלילי)

 

מחיר: כ-2500 שקלים.

  

העולם בכף-ידך - Asus A639 

הוא שוקל רק 180 גרם, ויכול - באמת, בלי חוכמות - להיכנס לכיס החולצה שלכם. אבל מלבד להיות אחד ממחשבי כף-היד הקטנים בעולם, My Pal A639 של Asus מציע שילוב תכונות די מפתיע: זיכרון בנפח גיגהבייט, צג 3.5 אינטש, מיקרופון ורמקול מובנים, אלחוט Bluetooth ו-Wi-Fi וגם מקלט GPS. בתור מכשיר מבוסס Windows Mobile הוא תומך בשימוש כנגן MP3 ויסתנכרן בקלות עם יישומי האופיס שלכם. (שוקי גלילי)

 

מחיר: החל מ-2500 שקלים. להשוואת מחירים

  

MIO H610 - מכשיר ניווט נוח

אם בא לכם לפנק את יקירכם במכשיר ניווט,כדאי לבדוק את ה-H610 , של חברת MIO, מכשיר קטן בעל נפח אחסון של 2 גיגה. המכשיר משמש גם כנגן MP3 ומגיע עם תוכנת הניווט IGO על כרטיס זיכרון, ומפות של ישראל. (עומרי לוי)

 

מחיר: כ-2,499 שקלים. להשוואת מחירים

 

 

 

I-MATE JASJAM / TYTN – סלולרי ומחשב כף יד

היהלום החדש של חברת I-MATE: מכשיר דור 3.5 בעל מהירות גלישה גבוהה, מצלמה ברזולוציית 2 מגה פיקסל ויכולות סנכרון בטכנולוגיית PUSH מול שרתי EXCHANGE.

 

המכשיר בעל מערכת הפעלה WM5 מאפשר להתקין שלל יישומים ותוכנות ניווט. אין ספק שזהו המכשיר היוקרתי ביותר בישראל. (עומרי לוי)

 

מחיר: 4644 שקלים ברשת אורנג', 4173 שקלים ברשת סלקום.

 

 

Asus UMPC – מחשב קטן צמוד

רבים מאיתנו חולמים על מחשב קטן שיוכל להתנייד איתנו לכל מקום אך עוצמתו לא תהיה נחותה מהמחשבים השולחניים הכבדים והמשעממים - מחשב ה-UMPC של Asus הוא ללא ספק התשובה לכך, אם כי נושא תו מחיר של כ-5,800 שקלים.

 

המכשיר האלגנטי הזה פותר הרבה בעיות ניידות ויחד עם זאת מוריד מערכו של המחשב נייד שכן, ה-UMPC הקטן הרבה יותר נוח וקל. המכשיר מסוגל להריץ את מערכת ההפעלה הרגילה של מיקרוספט (בין אם זה XP או בין אם זה Vista) שלא כמו מחשבי כף היד שדורשים מערכת הפעלה WINDOWS MOBILE.

 

המחשב בעל מסך מגע מספיק גדול בשביל להנות מסרטים בעת הנסיעה ברכבת או אפילו במטוס וכן מספק בצורה כמעט מושלמת את חובבי הניידות שלא יכולים בלי מחשב אפילו לרגע.

 

לא נשכח לציין שהמחשב מספק גם גישה לרשת וחווית גלישה נוחה מאוד - בנוסף לצפיה בסרטים או האזנה למוזיקה נוכל גם לגלוש לכל אתר שנרצה בכל מקום שנרצה.  (אלכס פלדמן, HWzone)

 

מחיר: כ-5800 שקלים. להשוואת מחירים

 

המחשב הכי נייד שיש (1) - LG TX 

במשקל של 1.1 ק"ג ובעובי של 23 מ"מ, TX Express של LG הוא אחד הניידים הקטנים ביותר בעולם. זה לא מפריע לו להגיע עם צג מצויין ומקלדת נוחה, צליל סראונד, צורב DVD כפול-שכבות, קורא כרטיסים מובנה והרבה הפתעות אחרות. המעבד שלו קצת חלש (פנטיום M-ULV), ובכלל - ביצועים הם לא הצד החזק של הצעצוע הזה.

 

אבל הוא יפהפה, נוח לשימוש, ונכנס בקלות לכל תיק. וגם מצוייד במנגנון G-protector להגנה על הדיסק מפני זעזועים. הכי נייד שיש, כבר אמרנו? (שוקי גלילי)

 

מחיר: החל מ-7500 ש"ח. להשוואת מחירים

 

Pronto 9600 - שלט אוניברסלי

Pronto 9600 הוא מסוג שלט אוניברסלי עם מסך מגע, הניתן לתכנות גם דרך המחשב האישי ונושא תג מחיר של כ-8,000 שקלים.  

 

מה יכול לגרום לשלט לעלות כל כך הרבה? מסך צבעוני מדהים, שליטה מלאה על העיצוב (תוסיפו עוד טיפה כסף עבור עיצוב מקצועי, כמובן), תמיכה מלאה בטכנולוגית -WIFI וקיבלתם את שלט החלומות שלכם. (עופר לאור, Hometheater)

 

לסקירה המלאה

 

מחיר: כ-8,000 שקלים

 

המחשב הכי נייד שיש (2)  - Sony Vaio UX

VAIO UX הוא מחשב UMPC בעיצוב Slider (החלק התחתון מחליק כלפי מטה וחושף מקלדת קומפקטית), במשקל של כחצי ק"ג. לתוך המארז הקטנטן שלו הצליחה סוני לדחוף - שימו לב: מעבד Core Solo, תקשורת אתרנט, Wi-Fi ו-Bluetooth, מודם, מצלמה דיגיטלית, מזהה טביעת אצבע, יציאות USB ו-VGA וחריץ לכרטיסי Memory Stick.

 

מלבד כל זה, מדובר ב-PC לכל דבר, עם צג מגע רחב בגודל 4.5 אינטש. מספיק להקרנת סרטים אישית, או צפייה באימייל שלכם מכל מקום - ותמיד תוכלו לחבר אליו מסך, עכבר ומקלדת, ישירות או דרך תחנת עגינה. אפשר גם לקבל אותו עם סוללה חזקה שמספיקה ל-9 שעות עבודה. (שוקי גלילי)

 

מחיר: החל מ-9990 שקלים. להשוואת מחירים

 

שימו לב: המחירים המצויינים בכתבה עשויים להשתנות מחנות לחנות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מה לקנות לפסח?
vgames.co.il
HWzone.co.il
hometheater.co.il
מומלצים