שתף קטע נבחר

דיווח: בשארה עזב את ירדן וטס לאירופה

בזמן שבישראל השמועות רוחשות וגועשות על התנהלותו, מדווח אתר אינטרנט המקורב לתנועת בל"ד כי ח"כ עזמי בשארה יצא מירדן בדרכו לאירופה - ככל הנראה למדריד

בישראל השמועות על מעשיו והתנהלותו של יושב ראש בל"ד, ח"כ עזמי בשארה, ממשיכות להעסיק את הציבור. בעוד שטרם הוברר האם חבר הכנסת אכן עזב את הארץ ובכוונתו להתפטר, אתר האינטרנט המקורב לבל"ד "ערב 48'" דיווח בצהריים (יום ג')  כי יו"ר התנועה עזב את ירדן, בדרכו לאירופה.

 

על פי הדיווח באתר, בשארה נועד ברבת-עמון עם שר החוץ הירדני, עבד אל-אילה אל-חטיב במשרד במהלך הצהריים, טרם עזיבתו. בפגישתם, שנמשכה למעלה משעה, דנו השניים בסוגיות המדיניות באזור, כך לשון הדיווח.

 

עוד נכתב באתר כי ח"כ בשארה עזב את רבת עמון לביקור באירופה, שיימשך כחמישה ימים. על פי מקצת הדיווחים נראה שפניו של בשארה מועדות למדריד ומשם ימשיך, ככל הנראה, לוועידה שתתקיים בבחריין.

 

אמש הבהירו במפלגתו של בשארה כי הוא עתיד לחזור לישראל עם תום הלו"ז שקבע לעצמו. אתמול ערך הוועד המרכזי של המפלגה ישיבה מיוחדת בנצרת, שבסופה נמסר כי הידיעות לפיהן יו"ר התנועה לא יחזור לישראל ועומד להתפטר מהכנסת אינן נכונות.

 

בישיבה נדון מה שהוועד מכנה "הרדיפה הפוליטית נגד בל"ד ומנהיגה". הוועד מאשים כי הרדיפה הזו היא שגרמה לשטף הידיעות הפוליטיות בעניינו של חבר הכנסת ולדבריהם, "מקור הידיעות הללו הוא בהתנגדותה החריפה של המפלגה למלחמת לבנון... הידיעות נועדו לזרוע בלבול בציבור, ומקורן במסע הרדיפה הפוליטית של ח"כ בשארה", האשימו בבל"ד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בשארה. טס למדריד?
צילום: איי אף פי
מומלצים