שתף קטע נבחר

המשטרה: "נמשיך לעצור אוהדים על קריאות גזעניות"

הרוחות טרם נרגעו, יממה אחרי עוד עימות בין השומרים על החוק לאוהדי הפועל ת"א. ורמוט ודה ברונו יועמדו ביום ה' לוועדת משמעת פנימית

הרוחות בקרב אוהדי הפועל תל אביב עדיין סוערות בעקבות האירועים האלימים אתמול ביציעים 4-5 בבלומפילד, בסיום הניצחון 0:3 על הפועל ירושלים בגביע המדינה. האוהדים האדומים החלו להתפרע לאחר מעצרם של שלושה מחבריהם תוך שימוש בכוח מופרז של כוחות המשטרה שבמקום. במשטרת תל אביב קיימו אמש ישיבה דחופה בגלל האירוע המדובר, שכלל פגישה בהולה בין מפקד המחוז, מפקד הכוח בבלומפילד, וניר פרצלינה, מנכ"ל היכלי הספורט האחראי על תפעולו של האצטדיון.

 

נציגי המשטרה הגיעו לבלומפילד במהלך המשחק השני שהתקיים אמש במקום, בין מכבי תל אביב להכח עמידר רמת גן, שגם בתחילתו היו לאוהדים הצהובים טענות קשות כנגד המשטרה, על כך שיצרה עומס בכניסות ליציעים והשתמשה באלימות נגד ילדים והוריהם.

 

במשטרה טוענים כי השוטרים הפעילו כוח ראוי והשתמשו בסמכות הנתונה להם בעקבות הקריאות הגזעניות של האוהדים האדומים נגדם וטענו כי ימשיכו לעצור אוהדים שיקראו את אותן קריאות. שלושה אוהדי הפועל תל אביב נעצרו אתמול, שניים מהם שוחררו ויורחקו מהמגרשים ככל הנראה עד לתום העונה. אוהד נוסף נשאר במעצר לילה באבו כביר ויובא היום להארכת מעצר, לאחר שלטענת השוטרים קרא לעברם קריאות גזעניות והתנגד למעצרו.

 

בהפועל תל אביב החליטו להעמיד לדין משמעתי מחר את גיל ורמוט ואת לוסיאנו דה ברונו. ורמוט יועמד בפני ועדת משמעת פנימית בשל אי הגעתו לאימון ביום א' השבוע. בקבוצה טוענים כי ורמוט לא הודיע כי ייעדר, אולם הקשר טען בפני אנשי הקבוצה כי היה חייב להתייצב במשטרה כדי למסור עדות לאחר שכביכול נתפס על ידי מכונת מהירות בדרכו לחיפה. בקבוצה ביקשו מהשחקן להראות מסמכים המאשרים את דבר הימצאותו במשטרה בשעת האימון.

 

גם וולינגטון אוליביירה, הקשר הברזילאי של האדומים, מנואל ניירה ואליניב ברדה צפויים להתייצב לפני האימון בפני וועדת משמעת פנימית בשל עבירות משמעת. וולינגטון איחר לאחד מאימוני השבוע, ניירה לא הגיע לאימון ביום שישי וברדה לא הגיע לאימון שהוזז משעות הערב לשעות הבוקר המאוחרות.


גיל ורמוט וניר לוין. הקשר כועס שלא שותף (צילום: ראובן שוורץ)

 

ורמוט לא פתח אתמול בהרכב וישב על הספסל, אולם המאמן ניר לוין בחר שלא לתת לו לשחק כלל.

 השחקן, שנראה מאוכזב ופגוע מהמהלך סירב להתייחס אמש לנושא, גם בשל איסור הראיונות הכולל שהטיל יו"ר קבוצת הניהול של הפועל מוני הראל על שחקניו, לאחר התיקו בשבת מול הפועל כפר סבא.

 

גם לוסיאנו דה ברונו צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת בשל איחור לאחד מאימוני השבוע. בקבוצה נוטים שלא להמשיך את ההתקשרות עם הקשר הארגנטיני בשל ריבוי עבירות המשמעת שצבר בתקופה האחרונה, מה שסימן אותו כ"טרבל מייקר" בעיני ראשי האדומים.

 

הקבוצה קיבלה יום חופש וביום חמישי תחזור להתאמן לקראת משחק הליגה הקרוב, שייערך ביום שני בבלומפילד נגד בני יהודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן קמינסקי
המשטרה ואוהדי הפועל ת"א
צילום: ערן קמינסקי
מומלצים