שתף קטע נבחר

שלושה נהרגו בתאונות בצפון הארץ ובתל-אביב

בכביש הסרגל ניסה נהג רכב פרטי לעקוף מכונית שנסעה לפניו, הוא התחכך בה, איבד שליטה, התנגש במעקה בטיחות ונהרג. בנתיבי איילון נהרג הולך רגל כשחצה את הכביש - המשטרה בודקת אם היה שיכור. בן 83 שנסע על קלנועית נפל לבריכות דגים בקיבוץ רשפים וטבע - מותו נקבע במקום

ערב קטלני בדרכים: שלושה בני אדם נהרגו הערב (יום ד') בשלוש תאונות בצפון הארץ ובתל-אביב. סמוך למנחת מגידו שעל כביש הסרגל נהרג נהג רכב פרטי כשאיבד את השליטה על מכוניתו. בקיבוץ רשפים שליד בית שאן נהרג קשיש שנסע בקלנועית סמוך לבריכות הדגים בקיבוץ, איבד שליטה ונפל למים. בתל-אביב נהרג הולך רגל שחצה את נתיבי איילון.

 

מחקירת התאונה בכביש הסרגל עולה כי נהג רכב פרטי בן 24 ניסה לעקוף מכונית שנסעה לפניו, ואז התחכך בה ואיבד שליטה על מכוניתו. כתוצאה מכך התנגש האיש במעקה ביטחון ונהרג. נוסעת נוספת שישבה לצידו נפצעה באורח קל. עוד עולה מחקירת המשטרה כי הנהג שנהרג לא העריך נכון את המרחק שנוצר בינו לבין הרכב הנעקף. ניידת טיפול נמרת ממד"א גלבוע שהגיעה למקום נאלצה לקבוע את מותו של הנהג.  


התאונה בכביש הסרגל (צילום: חגי אהרון)

 

התאונה בקיבוץ רשפים אירעה בבריכות הדגים בקיבוץ. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הקשיש, בן 83, נסע בקלנועית סמוך לבריכות הדגים בקיבוץ, איבד שליטה ונפל למים. מותו נקבע במקום. מבדיקת המשטרה עולה כי הקשיש נסע עם הקלנועית שלו לטייל ליד בריכות הדגים הסמוכות לקיבוץ, דבר שנהג לעשות לעיתים קרובות. במהלך הנסיעה החליקה הקלנועית והוא נפל לתוך המים ונלכד מתחתיה. עוד עולה מחקירת המשטרה כי סייר העובד בבריכות שעבר במקום הבחין בקשיש והזעיק לבריכות את כוחות ההצלה, אך הם נאלצו לקבוע את מותו.

 

התאונה בתל-אביב אירעה סמוך לשעה 20:00. במשטרה ובמד"א התקבל דיווח על הולך רגל כבן 50 שנפגע על-ידי רכב כשחצה את נתיבי איילון בסמוך לחיבור עם כביש מספר 1 ומחלף קיבוץ גלויות. צוות מד"א אזור דן שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הולך הרגל היה שיכור.


התאונה בתל אביב  (צילום: אריה עמית, זק"א)

 

בוחן התנועה, רב פקד ניסים פרחי, סיפר ל-ynet: "הולך הרגל הסתובב מתחת למחלף קיבוץ גלויות על הכביש הראשי. רכב שטח מסוג טויוטה פגע בו וכתוצאה מכך הולך הרגל הועף, רכב פרטי מסוג סובארו שהגיע מאחור פגע בו והרג אותו במקום". המשטרה גבתה עדויות מהנהגים וגופתו של הולך הרגל הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

 

בתאונה נוספת שאירעה בשעות אחר הצהריים המוקדמות, נפצע באורח קשה ילד בן שמונה, כאשר חצה את הכביש במעבר חצייה ברחוב דמשק בבני ברק. אוטובוס של דן קו 54 שהגיע מכיוון רחוב עזרא פגע בילד. נהג האוטובוס, בן 37 מאשדוד, עוכב לחקירה ובסיומה שוחרר.

 

כונן של מד"א שהיה במקום הבחין בתאונה כאשר אחד מגלגלי האוטובוס כמעט מחץ אותו וסימן לנהג לעצור. עובד מד"א החל בטיפול ראשוני בילד עד שהגיע צוות נט"ן שהמשיך בטיפול בילד ופינה אותו במצב יציב ללא חשש לחייו לבית החולים תל השומר. הנהג עצמו טען בחקירתו שלא הבחין בילד שחצה את הכביש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניסה לעקוף ונהרג. התאונה בכביש הסרגל
צילום: חגי אהרון
מומלצים