שתף קטע נבחר

אלקטרה גייסה 400 מיליון שקל בביקושי שיא

במסגרת הנפקה פרטית של אגרות חוב למשקיעים מוסדיים בסוף השבוע, נרשמו ביקושים גבוהים בהיקף של מעל 1.2 מיליארד שקל - פי 3 מהסכום המקסימלי שהחברה ביקשה לגייס

חברת אלקטרה השלימה בסוף השבוע גיוס של 400 מיליון שקל באגרות חוב סטרייט בהנפקה פרטית למשקיעים מוסדיים, שדורגו על ידי חברת מידרוג בדירוג של Aa3.

 

במסגרת ההנפקה, נרשמו ביקושים גבוהים בהיקף של מעל 1.2 מיליארד שקל - פי 3 מהסכום המקסימלי שהחברה ביקשה לגייס. את ההנפקה הובילו החתמים כלל פיננסים חיתום, לידר שוקי הון ואנליסט חיתום.

 

אגרות החוב שהונפקו הן צמודות למדד עם אפשרות לרישום למסחר. לאחר הרישום למסחר תשאנה אגרות החוב ריבית בשיעור של 4.7% בשנה, ועד לרישום תשלם אלקטרה תוספת ריבית בשיעור של 0.3% למשקיעים (כלומר 5% ריבית). משך החיים הממוצע של איגרות החוב הוא כ-7.6 שנים, כאשר החברה תיפרע את קרן האג"ח ב-10 תשלומים שווים, בין השנים 2012 ל-2021 ותשלם ריבית פעמיים בשנה.

 

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "בכוונתנו להמשיך ולפתח את כל תחומי הפעילות שלנו, ובמיוחד לשים דגש על החדירה לשווקים הבינלאומיים בפעילויות הייזום והביצוע של פרוייקטי נדל"ן. זאת, במקביל לחיזוק מעמדנו המוביל בשוק האלקטרו-מכניקה בישראל".

 

קבוצת אלקטרה פועלת כיום באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, ב- 5 תחומים: אלקטרו-מכניקה, מעליות, בנייה, ניהול ותחזוקה של נכסים ונדל"ן. בשנה האחרונה נכנסה אלקטרה גם לתחום הייזום למגורים בחו"ל, ובין היתר רכשה קרקעות להקמת אלפי יחידות דיור בבולגריה, רומניה, ליטא ופולין.

 

אלקטרה סיימה את שנת 2006 עם צבר הזמנות של יותר מ-2 מיליארד שקל. הכנסות החברה הסתכמו בכ-2.2 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.7 מיליארד שקל. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-350 מיליון שקל, לעומת 161 מיליון שקל בשנת 2005.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה
מומלצים