שתף קטע נבחר

הבחירות לעבודה: פרץ ביקש אמונים מתע"ש

יו"ר המפלגה נפגש עם חברי מזכירות התעשייה הצבאית והזכיר להם את המאמצים שעשה כדי למנוע את הפרטתם

חודש לפני הבחירות לראשות מפלגת העבודה ויו"ר הנוכחי, השר עמיר פרץ, אינו מאבד תקווה למרות הסקרים הפסימיים מבחינתו. במפגש שקיים ביום חמישי בערב עם אנשי מזכירות הוועד של התעשייה הצבאית, הביע פרץ ביטחון מלא כי ינצח בבחירות וייבחר שוב ליו"ר העבודה.

 

בפגישה שהתקיימה בהשתתפות 17 חברי המזכירות, ביקש פרץ את עזרתם של חברי הוועד והזכיר להם את המאמצים שעשה כדי למנוע את הפרטת תע"ש. כמו כן הזכיר להם פרץ את המאמצים שעשה בשנה האחרונה על מנת שעובדי התעשייה האווירית יקבלו שכרם ואת העובדה שדאג לכך שמשרד הביטחון יעביר כספים למען משכורות העובדים בתעשייה האווירית.

 

פרץ אמר בפגישה כי הוא פקד 30 אלף איש במפלגת העבודה והוא מקווה כי 75 אחוז מהם יגיעו להצביע. אם יגיעו, אמר פרץ, אוכל לנצח בבחירות האלה.

 

גורמים בתע"ש אמרו ל-ynet כי הם מעריכים שלאור המאמצים שהשקיע פרץ למען עובדי תע"ש "הם לא יתקעו לו סכין בגב בבחירות".

 

בתוך כך במטהו של חבר הכנסת עמי אילון מבהירים בסוף השבוע כי בחודש הקרוב מתכווננים להבליט את יתרונו בקרב הציבור הרחב. לצד זאת אומרים גורמים במטה: "עמי מוביל בגדול בסקרים בקרב הציבור הרחב ויש לו את הסיכויים הגדולים ביותר להגדיל את כוחה של מפלגת העבודה ולהחזיר אותה לשלטון". עם ציינו כי המסר הזה יובלט בתקופה הקרובה על מנת לבדל את אילון מאהוד ברק שסוחב על גבו התנגדות רבה בקרב הציבור הכללי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
עמיר פרץ. אופטימי
צילום: רויטרס
מומלצים