שתף קטע נבחר

חידוש נוסף בקרנות: קרן נאמנות אג"חית על איסלנד

הריבית באיסלנד עומדת כיום על 14.25% לעומת ריבית אירו של 3.75%, ריבית דולרית של 5.25% וריבית שקלית של 3.75%

לאחר שהשיקו את קרן הנאמנות הראשונה מסוגה בעולם על השוק הוויאטנמי, חברת קרנות הנאמנות של הלמן-אלדובי משיקה מחר (ב') קרן נוספת והפעם על איסלנד.

 

מדובר בקרן נאמנות פתוחה המשקיעה 100% מנכסיה באג"ח, פיקדונות, תעודות סל (לא מנייתיות) או מזומנים, כאשר על פי התשקיף, לפחות 75% מהשווי הנקי של נכסי הקרן יושקעו באג"ח המדורגות בדירוג A- ומעלה והנסחרות בקרונה איסלנדית או צמודות לה או בפקדון בקרונה איסלנדית או הצמוד לקרונה האיסלנדית. יתרת נכסי הקרן תושקע באג"ח מלווה קצר מועד ותעודות סל לא מנייתיות.

 

לאיסלנד קצב צמיחה גבוה והיא אינה נושאת גרעון תקציבי או חובות חיצוניים והיא מדורגת בטווח של A+ ועד AAA ע"י כל חברות הדירוג הבינלאומיות.

 

ג'קי סטרומינגר, מנהלת דסק איסלנד בהלמן-אלדובי: "היתרון הגדול ביותר של איסלנד, למשקיעים, היא הריבית הגבוהה במדינה ופוטנציאל ההשקעה בעולם של ריביות נמוכות. במצב של עודפי נזילות גבוהים, כשכסף רב מחפש תשואה, איסלנד מהווה הזדמנות נדירה, עם ריבית גבוהה ודירוג מצוין".

 

לדברי סטרומינגר ריבית הבנק המרכזי באיסלנד עומדת על 14.25% לשנה, לעומת ריבית דולרית של ה-FED העומדת על 5.25%, ריבית האירו העומדת על 3.75% והריבית השקלית העומדת על 3.75%. "אגרות החוב לטווחים קצרים של כשנה נסחרים באיסלנד בטווח של 12%-13% זאת כאשר מדובר במדינה שמדורגת בדירוג הגבוה משל מדינת ישראל" אומרת סטרומינגר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איסלנד - לא רק קרחונים. מדורגת בדירוג הגבוה משל ישראל
מומלצים