שתף קטע נבחר

שלומי דורה ימשיך לעונה נוספת בהפועל חיפה

המאמן שהוביל את האדומים מעיר הכרמל למקום השלישי בלאומית סיכם לעוד עונה. הבעלים יואב כץ אישר: "המטרה שלנו בעונה הבאה היא לעלות לליגת העל"

המאמן שלומי דורה סיכם עם הבעלים יואב כץ וימשיך לעונה נוספת בהפועל חיפה. דורה, שאימן במחלקת הנוער החיפאית, החל לאמן את הבוגרים בתחילת העונה, לאחר שהמאמן הקודם, רפי כהן, התפוטר מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה.

 

דורה הוביל את האדומים מחיפה לצמרת הליגה הלאומית ושני מחזורים לפני תום העונה ממוקמת הפועל חיפה במקום השלישי בטבלה, במרחק גדול מבני סכנין וקרית שמונה, שכבר הבטיחו את עלייתן לליגת העל. הבעלים יואב כץ אישר את הידיעה ל-ynet: "שלומי אכן סיכם את תנאיו לעונה נוספת. המטרה שלנו בעונה הבאה היא לסיים מקום אחד יותר גבוה ולחזור לליגת העל. אני מקווה ששלומי יוביל אותנו לכך".

 

בהפועל חיפה לוקחים בחשבון שהחלוץ יובל אבידור, מלך השערים של הקבוצה, עשוי לעזוב בסיום העונה. בקבוצה צפויים לדרוש על כרטיסו 200 אלף דולר, שיילקחו בחשבון במסגרת בניית התקציב לעונה הבאה. האדומים מעיר הכרמל יציעו למרבית שחקני הסגל להישאר ולחתום על חוזה זהה לזה שהיו חתומים עליו בעונה החולפת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שלומי דורה
צילום: צפריר אביוב
מומלצים