שתף קטע נבחר

שחקני מכבי ת"א לנמני: הובל אותנו באירופה

הקפטן נוטה לתרום מנסיונו בגביע אופ"א, במקביל למעורבות בצוות המקצועי. בדיון בית הדין אמר על האוהדים: "מאמין שתופעת הגזענות תיעלם בקרוב". אלי כהן מחפש שני חלוצים וקשר, הצהובים מחכים להצעות עבור משה ביטון

שחקני מכבי תל אביב מתכוונים לבקש מהקפטן אבי נמני להמשיך ולשחק בקבוצה גם בעונה הבאה, במטרה שיוביל את המאבקים במסגרת האירופית. זאת לאחר שהצהובים הבטיחו כמעט בוודאות מקום במוקדמות גביא אופ"א, דרך המקום השני או השלישי בליגת העל.  

 

שחקן בקבוצה המקורב לנמני אמר: "ברור שזו תהיה החלטה רק שלו, אבל אין ספק שאנחנו מעדיפים שהוא יישאר כשחקן גם בעונה הבאה ויתרום לנו מניסיונו. לרוב שחקני הסגל שלנו אין כמעט ניסיון באירופה, ולאבי תהיה השפעה רבה. אם ישאל לעצתנו, נמליץ לו לשחק איתנו כמה שיוכל בכל המסגרות".


נמני והחברים. "נמליץ לו לשחק איתנו עוד" (צילום: אלי אלגרט)

 

נמני, שאמור למסור את החלטתו בסיום העונה, עדיין מתלבט אולם נראה כי לבסוף יחליט לפתוח את 2007/08 כשחקן פעיל בגלל ההשתתפות באירופה, כשבמקביל יעבוד עם אלי כהן והצוות המקצועי על בניית הקבוצה בקיץ וקידום שחקני נוער של המועדון.

 

כמו כן נערך בבית הדין בירור במסגרת תוכנית, אשר הצטוותה הקבוצה להגיש על ידי בית הדין שעיקריה - טיפול באוהדים. הקפטן אבי נמני, שהתבקש על ידי הדיין שלא לכבד את האוהדים הבעייתים בארועים, אמר בסיום הדיון: "אנחנו לא רוצים להיות מזוהים עם קהל כזה בעייתי, סך הכל האוהדים של מכבי הם מעבר לטובים.


שחקני מכבי. רוצים שנמני יוביל אותם (צילום: אלי אלגרט)

 

"אם יש מספר קטן של אוהדים שמקללים, זה לא חיובי אבל הקהל הגדול יוקיע אותם. לגבי הדרישה של הדיין הוסיף: "אני עדיין לא מורה או מחנך וצריך לעשות עוד דברים, אני רק יכול לעזור ולדרוש שלא יהיו דברים כאלה, אני מעריך שהדברים אלה יעלמו"

 

דוארטה חוזר, אבל אלי כהן מחפש אלטרנטיבות

הקבוצה שבה ביום שלישי לאימונים, אולם בסגל חסר מאוד - ללא שחקני הנבחרת הצעירה. האימון התרכז בכושר בלבד. אחר הצהריים ייפגשו ראשי מכבי ואנשי התאחדות לכדורגל בנוגע לתוכנית למיגור האלימות שהגישו הצהובים למשטרה, שאישרה בשבוע שעבר את התוכנית. במידה וזו תאושר גם על ידי ההתאחדות, יקוזז העונש על סך 40 אלף שקל בפועל שהוטל על הצהובים בגין התפרעות אוהדים. הדיון בערעור שהגישה מכבי על הורדת הנקודות נדחה לשבוע הבא.


דוארטה בצהוב-כחול. חוזר אוטומטית, יישאר בקבוצה? (צילום: אלי אלגרט) 

 

מאמן הקבוצה אלי כהן ממשיך בחיפושיו אחר חיזוק לקבוצה. כהן, שחזר עם מספר שמות של שחקנים ממסעו בשבוע שעבר בשווייץ, עשוי לזמן כמה מהם להתרשמות סמוך לסיום העונה בעוד כשבועיים.

 המאמן יחפש בתחילה שני חלוצים וקשר, וישנה אפשרות כי זו'זה דוארטה, שמושאל לכפר סבא ואמור לחזור אוטומטית לעונה נוספת בקרית שלום, יהווה חיזוק מתאים.

 

החלוץ מיליאן מרדקוביץ' ישוחרר בכל מקרה, והחלטה לגבי משה ביטון תתקבל בסיום העונה. החלוץ מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, ובקבוצה ממתינים לראות האם תתקבל הצעה טובה עבור השאלתו. גם מעמדו של דיאן איליץ' לא ברור ואם ימצא כהן קשר "50-50" מתאים ממנו, יקבל השחקן הודעה כי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבי נמני. הכיוון: אירופה
צילום: צפריר אביוב
מומלצים