שתף קטע נבחר

WNBA: דיאנה ג'קסון נופתה משיקגו

פחות מחודש לאחר שהלמה בפניה של אינה גורביץ' והושעתה על ידי הסקיי, החליטה הקבוצה לא להכליל את פורוורדית רמה"ש בסגל הסופי לעונה החדשה

בעוד שי דורון נכללה בסגל הסופי של הניו יורק ליברטי ותפתח את העונה ב-WNBA, שאר הקבוצות עסקו בסוף השבוע האחרון בלא מעט שינויים לקראת הג'אמפ-בול הראשון של ליגת הנשים הטובה בעולם.

 

מי שלא תהיה ב-WNBA היא דווקא דיאנה ג'קסון, שחקנית אנדה רמת השרון בעונה האחרונה. המרפק ששלחה הפורוורדית האמריקנית לפניה של אינה גורביץ' היה כנראה יותר מדי עבור הנהלת השיקגו סקיי שהחליטה לחתוך את השחקנית מהסגל הסופי.


ג'קסון בפנים שאומרות הכל, אחרי הפסד העונה ברמלה 

 

כזכור, ג'קסון הלמה בפניה של אינה גורביץ', בסיום המשחק החמישי והמכריע בגמר הפלייאוף לנשים, בו ניצחה רמלה 68:81. קפטנית רמלה אף הגישה תביעה אזרחית בסך 80 אלף שקל נגד השחקנית שנותרה בעינה. פחות משבוע לאחר המקרה, הודיעה הנהלת הסקיי על השעייתה של השחקנית, אולם כעת החליטו בקבוצה לנפות אותה מהסגל. יש לציין כי הסקיי לא ציינו עדיין את הסיבה הרשמית לניפוי.

 

שיקגו, ללא ג'קסון, תפגוש ביום א' בערב את שי דורון והליברטי למשחק הפתיחה הרשמי של שתי הקבוצות במדיסון סקוור גארדן. עבור דורון תהיה זו הזדמנות לפגוש פעם נוספת את מוניק קורי, שחקנית אליצור רמלה אשתקד ודיוק בארבע השנים לפני כן. במשחק המרכזי והחשוב ביו השתיים, לפני שנתיים בבוסטון, היו אלה דורון ומרילנד שניצחו את ה'בלו דווילס' 75:78 לאחר הארכה בגמר המכללות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דיאנה ג'קסון במדים שהפכו ישנים
צילום: איי פי
מומלצים